گفت و گوی جی پلاس

کارشناس والیبال در واکنش به حضور ایران در گروه مرگ انتخابی المپیک: نباید ناامید شویم!

کارشناس والیبال ایران گفت: باید بپذیریم انتخابی المپیک نمایش توان همه تیم‌ها است و با تمام قدرت در این میدان بزرگ حاضر می‌شوند.

لینک کوتاه کپی شد

جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص گروه بندی تیم ملی والیبال ایران در انتخابی المپیک ۲۰۲۴ اظهار کرد: دراین سال‌های اخیر والیبال ایران با نمایشی که داشته خصوصا در نسل طلایی نشان داده که قادریم هر قدرتی را در دنیا شکست بدهیم بنابراین نباید خودمان را دست کم بگیریم.

او افزود: باید بپذیریم انتخابی المپیک نمایش توان همه تیم‌ها است و میدان کاملا متفاوتی دارد بنابراین باید این مسئله را درنظر بگیریم  تیم‌هایی مثل برزیل، ایتالیا، آلمان و چک قطعا با تمام توان خود در این رقابت حاضر می‌شوند پس ما هم باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا سومین حضورمان در المپیک را تجربه کنیم. نباید ناامید شویم چون در 10 سال گذشته حتی ایتالیا ، برزیل و آلمان را هم شکست دادیم اما در هرصورت کار سخت اما شدنی در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم با مربی داخلی به المپیک برسیم تا  قدرت والیبال خودمان را با مربی وطنی هم ثابت کنیم.

سیدعباسی با اشاره به نسل کنونی والیبال تصریح کرد: بازیکنانی که سال قبل بازی می‌کردند میانگین سنی بالایی داشتند بنابراین  به آن معنای وسیع جوانگرایی نکردیم اما امسال چهره‌های جوانی دعوت شدند و هنوز کار دارند و میدانی مثل انتخابی المپیک برای آن‌ها زود است. من معتقدم والیبال ما بسیار مولد است و بازیکنان جدید می‌توانند تاثیر گذار باشند و جای نسل قدیم را بگیرند. اینکه ما بتوانیم در انتخابی المپیک کار را در مرحله اول تمام کنیم ممکن است  اتفاق نیافتد اما یک سری جوان وارد تیم ملی شدند و والیبال ما آینده خوبی خواهد داشت.

کارشناس والیبال کشورمان در پایان صحبت‌های خود با بیان شرایط فعلی این رشته گفت: والیبال ما از نظر پتانسیل خوب است اما اخیرا یک سری حاشیه خصوصا در تیم ملی حاکم شده که نباید این اتفاقات رخ دهد. بحث نژاد ، زبان و قومیت نباید وجود داشته باشد اما متاسفانه به این موضوع دامن زده شد. دهه‌های گذشته اکثر بچه‌های تیم ملی شهرستانی بودند و چنین مسائلی مطلقا مطرح نمی‌شد اما از سال گذشته یک سری حواشی ایجاد شد.  ما  کمی از همدلی و اتحادی که مخصوصا سال پیش به واسطه حضور سعید معروف و خوش خبر به وجود آمده بود فاصله گرفتیم که امیدوارم مدیریت شود و باز همه با هم بری وطنمان تلاش کنیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید