لیونل مسی: امباپه در فینال جام جهانی بی نظیر بود

لیونل مسی، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، قهرمان جهان و برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه پی‌اس‌جی شرکت کرد و درباره شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آستانه دیدار حساس پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سایت باشگاه فرانسوی به سراغ ستاره بزرگ این تیم لئو مسی رفت تا با او در باره شرایط خودش و تیم پاریسی گفتگو کند.

لیونل مسی در این مصاحبه از شرایط خود در پاریس ابراز رضایت کامل کرد و ضمن اعتراف به اینکه در فصل اول حضورش در پاری سن ژرمن شرایط سختی داشته چرا که باید به زندگی در شهر پاریس و بازی در یک باشگاه جدید عادت می‌کرد اما حالا همه چیز تغییر پیدا کرده و او از وضعیتی که در پی‌اس‌جی و در پایتخت فرانسه دارد کاملا راضی است.

مسی در این مصاحبه درباره دیدار حساس با بایرن مونیخ هم صحبت کرد و گفت او و هم‌تیمی‌هایش مصمم هستند در بازی برگشت ورق را برگردانده و با حذف بایرن به مرحله بعدی صعود کنند.

ستاره آرژانتینی که بعد از بالای سر بردن جام جهانی قطر عنوان قهرمان جهان را یدک می‌کشد و چند روز پیش به عنوان بازیکن سال فیفا هم انتخاب شده در این مصاحبه به دیدار تاریخی و دراماتیک آرژانتین و فرانسه در فینال جام جهانی و رقابت او و کیلیان امباپه اشاره کرد و با ستایش ستاره فرانسوی هم‌تیمی‌اش گفت او چون در این فینال هت‌تریک کرد ولی به قهرمانی نرسید بیش از هر بازیکن دیگری مورد توجه قرار گرفت.

 

1829387

مسی از شرایط خود در پاریس راضی است؟

در پی‌اس‌جی احساس خیلی خوبی دارم. سال اول من در این تیم واقعا سخت بود چرا که باید با پاریس سازگار می‌شدم. ولی در حال حاضر حس خیلی خوبی دارم و چه در باشگاه و چه در شهر احساس راحتی کامل دارم. من از وضعیت فعلی واقعا لذت می‌برم. این فصل را به شکلی متفاوت با فصل پیش شروع کردم. با شور و شوق و اشتیاق زیاد.

همبازی بودن با کیلیان امباپه بعد از نبرد دراماتیک و تاریخی در فینال جام جهانی

بازی‌ای که کیلیان در فینال جام جهانی کرد فوق‌العاده بود. او در فینال جام جهانی سه گل زد ولی نتوانست به قهرمانی برسد. واقعا بی‌نظیر بود. ولی فراموش نکنید که کیلیان یک بار جام جهانی را برده است و می‌داند قهرمان جهان شدن یعنی چه.

1829388

احساس مسی در لحظه قهرمانی در جام جهانی

توضیح دادنش سخت است چرا که این رویایی بود که در تمام طول زندگی‌ام داشتم.

بازی حساس مقابل بایرن مونیخ

ما هر آنچه در توان داریم به کار می‌گیریم تا ورق را برگردانیم و با جبران شکستی که در مونیخ داشتیم بایرن را پشت سر گذاشته و صعود کنیم. هدف همه ما در پاری سن ژرمن این است.

 

دیدگاه تان را بنویسید