وقتی مسی هست امباپه نباید رهبر بی چون و چرای پاریسی ها باشد!

آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، مدعی است پی‌اس‌جی اقتدار کامل رهبری این تیم را در اختیار کیلیان امباپه گذاشته ولی فراموش کرده که اسطوره‌ای به نام مسی در این تیم حضور دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آنخل دی‌ماریا، هم‌تیمی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین، از باشگاه پاری سن ژرمن انتقاد کرده و می‌گوید تیمی که بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ را در اختیار دارد سکان هدایتش را در اختیار یک فوتبالیست 24 ساله قرار نمی‌دهد. اشاره او به شرایطی است که کیلیان امباپه در این تیم فرانسوی دارد.

دی‌ماریا مدعی است فرانسه مسئولیت سنگینی به عهده امباپه گذاشته است و این بار سنگینی بر دوش یک فوتبالیست جوان است. این ستاره آرژانتینی به تابستان گذشته اشاره کرد که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، در ماجرای انتقال امباپه به رئال مادرید دخالت کرد و در ماندگار شدن او در پاری سن ژرمن نقش داشت.

هافبک تهاجمی یوونتوس در مصاحبه با ESPN گفت: "فرانسه مسئولیت خیلی سنگینی به دوش کیلیان امباپه انداخته است. کل مردم این کشور، رئیس‌جمهور و پاری سن ژرمن در حال ارتکاب این اشتباه هستند. در حالی که او در حال ترک باشگاه بود، آن‌ها دخالت کردند و بعد کل قدرت را در پی‌اس‌جی به دستش دادند، اما انگار یادشان رفته بود که بهترین فوتبالیست تاریخ در آن تیم حضور دارد.

تنها دلیلی که این همه قدرت در اختیار امباپه گذاشته شده فرانسوی بودن او است. امباپه البته فوتبالیست خوبی است که جام جهانی برده و سال‌های درخشانی در انتظارش است. ولی همه این‌ها به کنار، زمانی که من در پی‌اس‌جی بازی می‌کردم، کیلیان پسر خوبی بود و بعید می‌دانم خیلی تغییر کرده باشد. من نمی‌خواهم او را هدف بگیرم."

امباپه در حال حاضر یکی از گران‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های ورزشی دنیا است. او در حال حاضر در 19 مسابقه برای پاری سن ژرمن 13 گل به ثمر رسانده و یکی از مهم‌ترین ستاره‌های این تیم به حساب می‌آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید