کمک لوکادیا به پرسپولیس برای جذب پریرا!

در حالی که باشگاه پرسپولیس ممکن بود به خاطر درگیری حقوقی با لوکادیا نتواند پریرا را جذب کند اما مهاجم سابق هلندی‌شان به این باشگاه کمک کرد که قرارداد مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس بدون مشکل ثبت شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس در شرایطی به این تیم پیوست که باتوجه به مناقشه بین سرخ‌پوشان و لوکادیا، هنوز نام این بازیکن در فهرست پرسپولیس باقی مانده تا تکلیف شکایت از این بازیکن مشخص شود.

فوتبالی نوشت: در حالی که طبق قوانین لیگ برتر، تیم‌ها، تنها قادر به جذب 4 بازیکن خارجی( یک آسیایی + 3 غیرآسیایی) هستند باشگاه پرسپولیس که قصد داشت برای شکایت از یورگن لوکادیا تا زمانی که ماجرای او به پایان برسد - نامش را در لیست خود نگه دارد، اما حالا با جذب لئاندرو پریرای برزیلی، این باشگاه چاره‌ای جز خارج کردن نام لوکادیا ندارد تا سهمیه خارجی‌های این تیم طبق قانون رعایت شود.

گفته می‌شود بخش حقوقی باشگا پرسپولیس پس از بررسی‌های به عمل آمده و رعایت کلیه جوانب، با استناد به نامه فسخی که لوکادیا برای این باشگاه ارسال کرده نام این او را از لیست خارج کرده تا مشکلی برای ثبت قرارداد لئاندرو پریرا برزیلی نداشته باشند.

با خروج نام لوکادیا حالا ترکیب 3 بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی با نام پریرا، دیاباته، گولسیانی و هنانوف کامل شده است.

پیش قرارداد بین دو طرف ( پریرا و باشگاه پرسپولیس) برای این بازیکن ارسال شده و به امضا نیز رسیده تا رسما این بازیکن، جدیدترین خارجی قرمزها لقب بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید