حمله پرسپولیسی ها به داور: موعود خان از چه ترسیدی!؟

بازیکنان پرسپولیس مصاحبه های تندی علیه داور بازی با فولاد انجام دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اشتباه داور در نگرفتن پنالتی به سود پرسپولیس کافی بود تا سرخپوشان پس از بازی حسابی از خجالت داور در ایند.

امید عالیشاه: کجای دنیا توپ را از بیرون وسط زمین می‌اندازند؟ اینکه دو بار متوالی در زمین توپ می‌اندازند، برای چه زمانی است؟ هفته گذشته پنالتی ما را نگرفتند، اما بازیکنان پرسپولیس حُجب و حیا دارند و مصاحبه نمی‌کنند. موعود خان! از چه می‌ترسی که با داد و بیداد خطا می‌گیری و پنالتی ما را نگرفتی؟ چه علتی دارد؟ کاش هواداران در ورزشگاه حضور داشتند تا داور با هر فریاد سوت نمی‌زد. آیا اسم این فوتبال بود؟ باید یک پنالتی به سود ما اعلام می‌شد، اما صحبت من درباره کلیت مسابقه است. بازی به مدت 15 دقیقه مداوم در جریان نبود و داور هر پنج دقیقه یک بار سوت می‌زد. مگر چنین چیزی داریم؟!

کمال کامیابی نیا: می‌خواهیم از بازی لذت ببریم، ولی این چه وضعی است؟ مربیان آنها از ابتدای بازی در زمین بودند. وقتی یک مربی را 10 جلسه محروم کنند دیگر به خودش اجازه نمی‌دهد جو بازی را اینطور خراب کند. فدراسیون باید برخورد کند. صحنه پنالتی صد درصدی را داور چطور ندید؟ مگر می‌شود این اتفاقات رخ بدهد، ما هم زحمت می‌کشیم. نیمکت فولاد در آسیا هم می‌تواند این کار‌ها را انجام دهد؟ مربی ما ساکت است و حقش را می‌خورند.

فرشاد فرجی: من همیشه عادت کردم جایی که احترامم حفظ  شود احترام می‌گذارم، اما اگر احترامم حفظ نشود من هم احترام نمی‌گذارم. به نظرم باید درِ این فوتبال را تخته کنند. احترام پرسپولیس اینجا حفظ نشد. شما وقتی نمی‌توانید یک بازی بدون تماشاگر برگزار کنید، چرا این کار را می‌کنید؟ یک دلیل بگویید چرا امروز بازی پرسپولیس بدون تماشاگر بود؟

دیدگاه تان را بنویسید