اتفاق نظر کارشناسان: پنالتی پرسپولیس مقابل فولاد سوخت

کارشناسان داوری معتقدند داور باید خطای انجام شده روی دیاباته را پنالتی اعلام می کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فولاد در روزی که هر دو تیم اعتراض زیادی به داوری داشتند توانست با یک گل پرسپولیس را شکست دهد. جنجالی ترین صحنه این بازی سرنگون شدن دیاباته در محوطه جریمه بود که بنیادی فر پنالتی نگرفت اما کارشناسان داوری معتقدند تصمیم او اشتباه بوده و یک پنالتی پرسپولیس سوخته است.

رضا کرمانشاهی: در این صحنه مدافع فولاد پای شیخ دیاباته را زد و او را سرنگون کرد و به همین دلیل داور باید یک خطای مستقیم به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد و چون داخل محوطه جریمه است، این خطا باید پنالتی می‌بود.

ابراهیم میرزابیگی: مدافع فولاد بی احتیاطی می‌کند و شیخ دیاباته را می‌زند و باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد. البته آقای بنیادی‌فر هم در اعلام پنالتی دو دل می‌شود و سپس ادامه بازی می‌دهد.

تورج حق‌وردی: به نظر می‌رسد که مدافع فولاد پای مهاجم پرسپولیس را می‌زند و این صحنه می‌توانست پنالتی باشد. حتی داور هم یک لحظه قصد داشت که اعلام پنالتی کند ولی شک داشت.

حیدر سلیمانی: زمانی که شیخ دیاباته قصد دارد برگردد و ضربه را بزند، بازیکن شماره ۵۵ فولاد به زیر زانوی او ضربه می‌زند و عامل سقوط مهاجم پرسپولیس هم همین ضربه است. داور باید پنالتی اعلام می‌کرد اما تجمع بازیکنان به قدری بالا بود که نتوانست صحنه را ببیند.

دیدگاه تان را بنویسید