دومین باخت فصل پرسپولیس در روز جنجال داوری+ عکس و ویدیوی گل ها

پرسپولیس هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال را با شکست مقابل فولاد خوزستان پشت سر گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد در اهواز پایان یافت. شاگردان گل محمدی در این دیدار با یک گل مقابل فولاد شکست خوردند. تک گل این بازی را تورس در دقیقه 23 به ثمر رساند. این بازی جنجال های زیادی داشت از جمله اخراج نکونام و اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس به تصمیمات داور.

گل اول فولاد: در دقیقه 23 پاس پشت مدافعان توسط پهلوان به تورس، بازیکن سابق اوساسونا رسید و او با ضربه ای دقیق و سرضرب در اولین حضورش در فولاد موفق به گلزنی شد.

در دقیقه 58 نکونام به اعتراض مکرر به تصمیمات داور با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

در دقیقه 83 دیاباته در محوطه جریمه سرنگون شد اما موعودی فر اعتقادی به پنالتی نداشت. این مساله منجر به اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس شد.

از این دقیقه به بعد هر تصمیم بنیادی فر با اعتراض شدید بازیکنان همراه می شد. در شرایطی که بازی کاملا از دست داور در رفته بود، پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفته بود اما قادر به خلق موقعیت جدی نبود. دیاباته که در این دیدار در همان نیمه نخست به زمین آمده بود عملکرد به شدت ضعیفی داشت. سایر بازیکنان از جمله ترابی، امیری و بیرانوند نیز روز خوبی را پشت سر نگذاشتند تا پرسپولیس دومین شکست را در این فصل از رقابت های لیگ برتر تجربه کند.

 

 

پرسپولیس فولاد علیرضا بیرانوند

پرسپولیس فولاد

پرسپولیس فولاد

پرسپولیس فولاد وحید امیری

پرسپولیس فولاد

دیدگاه تان را بنویسید