انتقاد دوباره پیشکسوت کشتی: در هیچ زمینه ای المپیکی فکر نمی کنیم

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بار دیگر با انتقاد از وضعیت کشتی به فقدان تفکر المپیکی اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ منصور برزگر درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران برای کسب نتیجه در رقابت‌های قهرمانی و کسب سهمیه المپیک پاریس، اظهار کرد: غیبت یا حضور روس‌ها در رقابت‌های قهرمانی جهان و پس از آن المپیک پاریس مشخص نیست و ما نمی‌دانیم تکلیف حضور روس‌ها در این ۲ رویداد به چه صورتی است. قطعا این موضوع تاثیر زیادی در نحوه کسب نتیجه ملی‌پوشان ما خواهد داشت.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: ما در هیچ زمینه‌ای المپیکی نیستیم و المپیکی فکر نمی‌کنیم. یک سرمربی باید حداقل ۴ سال برای کسب نتیجه در المپیک زمان داشته باشد. در حال حاضر باید این فرصت به کادر فنی داده شود تا عملکرد کشتی آزاد را در المپیک ببینیم و سپس درباره وضعیت کشتی آزاد و تیم ملی قضاوت کنیم.

دارنده یک طلا و ۲ نقره جهان، با تاکید بر اهمیت سطح مربیان تیم ملی در کسب موفقیت در رویدادهای مهم همچون جهان و المپیک، گفت: قطعا یک دست صدا ندارد و یک مجموعه هر چقدر قوی‌تر باشد موفق‌تر خواهد بود. هر چه مربیان تیم ملی در آنالیز و کوچ قوی‌تر باشند و بتوانند در برنامه‌ریزی تمرینی خوب عمل کنند مطمئنا نتیجه کار بهتر خواهد شد.

برزگر درباره حمایت‌های رییس فدراسیون کشتی از برنامه‌های تیم‌های ملی و عملکرد او، خاطرنشان کرد: دبیر از نظر سازندگی در کشتی اقدامات خوبی انجام داده و در حد توان خود کار کرده است.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشتی در رقابت های پیش رو، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون کشتی هستیم و با گوش‌های شکسته‌ای که داریم، آرم کشتی بر روی ماست و همه در خیابان از ما درباره کشتی سوال می‌کنند. زمانیکه کشتی نتایج خوبی بگیرد همه ما احساس سربلندی داریم و در مقابل اگر کشتی نتیجه خوبی نگیرد و نتواند انتظار مردم را برآورده کند شرمنده آنها می‌شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید