زنوزی: داور تمرکز کرده بود برای استقلال پنالتی بگیرد!

پس از بازیکنان و کادر فنی تراکتور مالک باشگاه تبریزی نیز نسبت به نحوه قضاوت کوپال ناظمی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مالک باشگاه تراکتور پس از باخت مقابل استقلال و کنار رفتن از جام حذفی با انتقاد از اشتباه های زیاد داور گفت: یک موقعی در ورزشگاه‌ها تماشاچی بود و اشتباه داوری را مدام به حضور تماشاچی و جو ورزشگاه‌ها نسبت می‌دادند؛ اما حالا که استادیوم‌ها خالی است، چرا این اشتباهات باید رخ بدهد؟ از نظر بنده که هر دو پنالتی این مسابقه مردود بود و من در این مورد هیچ شکی ندارم اما حتی اگر بخواهم به نظر کارشناسان داوری احترام بگذارم، حداقل یک پنالتی استقلال در این بازی بی‌سبب بود. ضمن این‌که در طول مسابقه هم آقای ناظمی سوت‌های اشتباه زیادی زد و به نظر من این برد را کاملا به استقلال هدیه دادند. غیرممکن بود که ما امروز بازی را ببریم، چراکه در این صورت تیم استقلال و مدیریت و مربی و همه چیز به هم می‌ریخت.

وی ادامه داد: آقای افشاریان که خودشان یک داور قدیمی هستند، با انتخاب این داور من را متعجب کردند. من قبلا در یک مطلب خواندم که آقای کوپال در هر بازی استقلال که داوری کرده، یک جنجال درست کرده و این بازی هم مستثنی نبود و این اتفاق افتاد و من پیش‌بینی می‌کردم که ناگهان یک اتفاق عجیب و غریب بیفتد‌. واقعا برایم عجیب است که در عرض پنج دقیقه، جای برنده و بازنده با دو سوت مسئله‌دار و مشکوک عوض می‌شود. این مسابقه‌ای بود که باید با یک داور بی‌طرف برگزار می‌شد و نه یک داور تهرانی. مدیرعامل خودش کارشناس است و ید طولایی در این زمینه دارد و او هم پنالتی‌ها را تایید نکرد.

زنوزی با انتقاد از کمیته داوران گفت: خداداد افشاریان باید به من توضیح بدهد که چرا برای این مسابقه داور تهرانی گذاشتند و داور بازی بی‌طرف نبود. سؤال دیگر من این است که مگر این بازی کم حساس بود که ما از داوری استفاده کنیم که  با اطمینان صددرصد این مسابقه را سوت بزند؟ من مدام در ذهن خودم می‌گردم و نمی‌خواهم از کلمه بدی استفاده کنم؛ اما اراده آقای کوپال برای پنالتی‌گرفتن برای استقلال مشکوک بود و من فکر می‌کنم ایشان تمرکزش را گذاشته بود که این کار را حتما انجام بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید