خمس: استقلال به کمک خارجی نیاز داشت!

سرمربی تیم تراکتور به عملکرد تیم داوری در بازی با استقلال انتقاد دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شادمانی تراکتوری ها از پیروزی بر استقلال چندان دوامی نداشت و آنها پس از مدت کوتاهی از پیروزی بر این تیم در لیگ، در جام حذفی پیروزی 1-0 را با باخت 2-1 عوض کردند و حذف شدند.

تیم تبریزی در حالی که در دقیقه سوم وقت‌های اضافه نیمه اول دیدار مقابل استقلال به گل رسیده بود، در وقت‌های اضافه دوم با دریافت دو گل از روی نقطه پنالتی شکست خورد که تصمیمات کوپال ناظمی به شدت مورد اعتراض تراکتوری‌ها بود. اما به نظر می رسید داور در صحنه های مهم بازی خصوصا اعلام پنالتی ها تصمیم درستی گرفته و تراکتوری ها بی دلیل وقت و انرژی خود را صرف اعتراض به داور کردند.

پاکو خمس، سرمربی تراکتور پس از اینکه تیمش در وقت‌های اضافه مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل استقلال شکست خورد و از این رقابت‌ها کنار رفت، در خصوص نمایش متفاوت تیمش در بازی امروز نسبت به دیدار هفته گذشته در لیگ برتر عنوان کرد: با شما موافق نیستم. بازی خیلی خوبی مقابل یک تیم قدرتمند انجام دادیم. یک رقیب بزرگ که کمک خارجی نیاز داشت تا ما را حفظ کند!

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه منظور از کمک خارجی او داور است، عنوان کرد: هر طور شما دوست دارید، می توانید این موضوع را برداشت کنید.

سرمربی تراکتور درباره اینکه پس از پایان مسابقه به سمت داور رفت و یک تنش در میانه زمین به وجود آمد، ابراز کرد: من برای اعتراض نرفتم. بخاطر اینکه بازیکنان خودم را آرام کنم به وسط زمین رفتم تا درگیری به وجود نیاید.

او در مورد اعتراض بازیکنان تیمش به داوری ازجمله هادی محمدی که کارت قرمز هم گرفت، عنوان کرد: اعتراض کردن راحت‌ترین کار است و حق مان هم بود که چنین کاری انجام بدهیم، اما من این کار را نمی‌خواستم. ما بازی خوبی انجام دادیم و حقمان بود صعود کنیم و به مرحله بعد برسیم. من به بازیکنان و نمایش آنها افتخار می‌کنم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که داور در کدام صحنه‌ها اشتباه کرد و موجب اعتراض‌شان شد، گفت: بخاطر همه اتفاقات اعتراض داشتیم.

خمس در واکنش به اینکه تراکتور در نقل و انتقالات زمستانی لیست مازاد دارد یا خیر، ابراز کرد: این یک موضوعی است که مرتبط به مسائل داخلی باشگاه می‌شود و نیاز نیست در اینجا آن را بگویم.

او درباره استفاده از محمدرضا اخباری و عدم قرار دادن گلر دوم تراکتور در ترکیب جام حذفی عنوان کرد: به این دلیل است که من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند و یک تصمیم تاکتیکی بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید