بادی گارد های رونالدو کیستند+ عکس

دو برابر افغانستانی که بادی گارد شخصی رونالدو هستند سوژه رسانه ها شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از پیوستن رونالدو به النصر، حالا سوژه ها و حواشی پیرامون این بازیکن نیز مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. یکی از این موارد، محافظان فوق ستاره پرتغالی است، دوقلوهایی که با نیروهای ویژه در افغانستان خدمت می کردند.

رسانه ها خبر داده اند که کریستیانو رونالدو و خانواده اش، توسط دوقلوهایی که به عنوان سرباز در یک واحد نیروهای ویژه نخبه در افغانستان خدمت می کردند، محافظت می شوند. برادران سرجیو و خورخه رامالهیرو پس از خروج از ارتش، به عنوان بخشی از یک واحد پلیس پرتغال مشغول به فعالیت شدند که از سیاستمداران و قضات محافظت می کرد.

مجله مشهور پرتغالی فلش گفته است که در زمان حضور رونالدو در منچستر، این دوقلوها توسط فوق ستاره پرتغالی استخدام شده اند.  برادر سوم آنها یعنی الکساندر، به عنوان افسر پلیس کار می کند.

سرجیو و خورخه لباس شیک می‌پوشند و بسیار معمولی به نظر می‌رسند. آنها می توانند قاطی جمعیت شوند، اما سریع فکر می کنند، می بینند و در لحظه مناسب عمل می کنند. آنها مستقیماً از مدرسه به ارتش ملحق شدند و در یگان نیروهای ویژه به نام کماندوها که در سال 1962 در آنگولا ایجاد شدند، به خدمت خود پایان دادند.

پس از پیوستن رونالدو به النصر و در هنگام برگزاری مراسم معارفه، این برادران دو قلو پشت سر فوق ستاره پرتغالی و در استادیوم مرسول پارک دیده شدند.

رونالدو

رونالدو

 

دیدگاه تان را بنویسید