پس از جنگ لفظی با مسی/ البلیهی: به زودی سراغ رونالدو می‌روم!

مدافع جنجالی تیم‌ملی عربستان و الهلال برای کریستیانو رونالدو خط و نشان کشید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از حواشی دور نخست مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، درگیری لفظی علی البلیهی، مدافع تیم‌ملی عربستان با لیونل مسی بود؛ دیداری که در نهایت با پیروزی ۲ بر یک نماینده آسیا به پایان رسید. البلیهی به تازگی قراردادش را با الهلال تمدید کرده و در نخستین اظهار نظرش پس از تمدید قرارداد، راجع به درگیری لفظی با مسی صحبت کرد و برای رونالدو خط و نشان کشید.

ورزش سه نوشت: علی البلیهی پس از تمدید قراردادش، با روزنامه الریاضیة مصاحبه ای را انجام داده است و به راز درگیری با لیونل مسی پرداخته است. او در پاسخ به این سوال که چگونه توانسته است جلوی مسی و یارانش را بگیرد، گفت: مهم نیست علی البلیهی مقابل چه کسی بازی می کند، مهم این است که من به خودم اطمینان دارم، بنابراین از هیچ فوتبالیستی، هر کسی که باشد، نمی ترسم.

این مدافع جنجالی درباره اینکه در جریان دیدار مقابل آرژانتین با مسی درگیر شده و در آن لحظات چه اتفاقی بین آنها رخ داده است، گفت: در آن لحظه به سراغ مسی رفتم و به او گفتم اگر پنج مسابقه با تو انجام دهیم، نمی‌توانی ما را شکست بدهی.

او همچنین در مورد پیوستن رونالدو به تیم رقیب گفت: قرارداد رونالدو به نفع فوتبال عربستان خواهد بود، زیرا او یکی از بهترین بازیکنان جهان است، برای او آرزوی موفقیت می کنم و به او بگویید که به زودی شما را خواهیم دید!

البلیهی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از تقابل با رونالدو نمی ترسد، گفت: من فقط از خودم می ترسم. زمانیکه من در اوج آمادگی باشم، رونالدو می فهمد که علی البلیهی کیست!

این بازیکن همچنین درباره حرکت جنجالی کوبیدن پرچم در وسط استادیوم النصر و اینکه آیا از کارش پشیمان است، اظهار داشت: من از کاری که کردم پشیمان نیستم. آن مسابقه برای من یک جنگ بود، بنابراین برای اثباتش، این کار را انجام دادم و از انجام این حرکت دریغ نکردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید