روایتی از روزهای تیره رونالدو؛ کسی CR7 را نمی خواست جز النصر!

رسانه پرتغالی روایت جالبی از پیوستن رونالدو به النصر داشت و نویسنده گزارش معتقد است که اوضاع برای کریستیانو آن طور پیش نرفت که پیشنهادهای خوبی اروپایی داشته باشد و به نوعی این بازیکن مجبور به انتخاب النصر شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رسانه پرتغالی نوشت که کریستیانو رونالدو پس از اختلاف با «ژرژ مندس» مدیربرنامه‌های خود بر سر مصاحبه آتشین با «پیرس مورگان»، با او قطع ارتباط کرده است.  رونالدو در این مصاحبه علیه باشگاه، سرمربی و بازیکنان منچستریونایتد موضع تندی گرفت و باعث شد این باشگاه عذر او را به صورت محترمانه‌ای بخواهد.

طبق گزارش نشریه «پابلیکو»، مندس درباره این مصاحبه به رونالدو اعتراض کرده بود و بعد از آن هم متوجه شد که دیگر امیدها برای پیدا کردن باشگاهی برای موکلش در سطح اول فوتبال اروپا از بین رفته است. پس از آن، رابطه ۲۰ ساله رونالدو و مندس فرو ریخت و «ریکی رگوفه» مدیر شخصی کریستیانو کارهای انتقال او به النصر عربستان را انجام داد.

رونالدو انتظار داشت که در صورت نمایش قابل قبول در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سیل پیشنهادها از تیم‌های تراز اول اروپایی به او برسند و تیم‌ها به حواشی جدایی او از منچستریونایتد توجهی نکنند. مندس اما نظر دیگری داشت و متوجه شد تنها تیم متمول النصر توانایی قبول درخواست‌های رونالدو را دارد.

وقتی که رونالدو توسط «فرناندو سانتوس» سرمربی تیم ملی پرتغال در مراحل حذفی جام جهانی 2022 قطر به نیمکت ذخیره‌ها تبعید شد، این تئوری درست از آب درآمد. پابلیکو نوشته رفتار رونالدو «منبع ناراحتی همیشگی» در اردوی پرتغال بود اما هم‌تیمی‌ها و فدراسیون فوتبال پرتغال همه‌چیز را در سکوت نگه داشته بودند.

در این زمان، رگوفه که خود را در اردوی پرتغالی ها در قطر جا کرده بود و بعضی وقت‌ها باعث ناراحتی بقیه می‌شد، مقدمات انتقال رونالدو به عربستان را فراهم کرد. پس از این ماجرا، جدایی بین مندس و رگوفه که هر دو برای رونالدو کار می‌کردند، به سرعت آغاز شد.

رونالدو دیروز و در مراسم معارفه‌اش مدعی شده بود فرصت‌هایی در اروپا و بسیاری از باشگا‌های در برزیل، استرالیا، آمریکا  حتی پرتغال برای او وجود داشت اما او سر حرفش برای پیوستن به النصر ماند. با این حال رونالدو از سوی بسیاری از طرفدارانش و همچنین کارشناسان فوتبال به دلیل خروج از فوتبال اروپا به‌منظور کسب درآمد بیشتر در عربستان مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید