یونایتد بالاخره از رئال و لیورپول پیشی گرفت/ پدیده جام‌جهانی در اولدترافورد؟

منچستر یونایتد بیشترین شانس را برای جذب پدیده آرژانتینی جام جهانی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از درخشش در جام جهانی و کسب عنوان قهرمانی با آرژانتین، حالا غول های بزرگ اروپایی در تلاش هستند تا انسو فرناندس را به خدمت بگیرند.

نشریه سان انگلیس نوشته است که منچستریونایتد پیشتاز رقابت نقل و انتقالات برای جذب ستاره آرژانتینی است. او بند فسخ 104 میلیون پوندی دارد و مدیر برنامه هایش برای انجام مذاکرات، راهی پرتغال شده تا در صورت پرداخت این مبلغ توسط یونایتد، آماده مذاکره باشند.

گاستون ادول، روزنامه نگار، گزارش می دهد احتمالات زیادی وجود دارد که شیاطین سرخ در همین ژانویه برای جذب او اقدام کنند. با این حال، آنها برای جذب انسو فرناندس باید با لیورپول و رئال مادرید رقابت کنند.

ستاره بنفیکا با عملکرد خوب در جام جهانی، کارشناسان را تحت تأثیر قرار گرفت و به قهرمانی آلبی سلسته کمک کرد و حتی عنوان بهترین بازیکن جوان مسابقات را به دست آورد.

لیورپول مدتی است که او را زیر نظر دارد اما پس از قهرمانی در قطر، منچستریونایتد اکنون برای جذب او مشتاق تر است و در نبرد برای جذب فرناندز، از رقبای خود جلوتر است.

طبق آخرین اطلاعات، بنفیکا قصد ندارد ستاره جوان خود را به آسانی بفروشد و به نظر می‌رسد که سران تیم پرتغالی، خواهان پرداخت کامل بند آزادسازی این ستاره آرژانتینی هستند. تیم پرتغالی فقط با 10 تا 15 میلیون پوند و همچین چند ماه پیش فرناندز را از ریور پلاته، در سرزمین مادری این بازیکن، به لیسبون آورده اند.

حالا آنها می توانند از فروش فرناندز، سود هنگفتی دریافت کنند. با این وجود، ریور پلاته نیز 25 درصد از مبلغ انتقالی که بنفیکا به جیب می‌زند، دریافت خواهد کرد.

فرناندز چندی پیش سکوت خود را در مورد شایعات نقل و انتقالات شکست و به رسانه گلوبو گفت: من چیزی در مورد این شایعات نمی دانم. این به مدیربرنامه های من بستگی دارد، من نمی خواهم درگیر این موضوعات شوم. من روی بنفیکا تمرکز کرده ام، چند روز دیگر یک بازی مهم [مقابل براگا] داریم.

دیدگاه تان را بنویسید