جی پلاس؛

شکست سنگین چلسی و دورتموند؛ ادامه دوئل سیتی و لیورپول+ عکس و ویدیوی گل

تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ، لیورپول و منچسترسیتی ‌در لیگ های داخلی به پیروزی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای لسترسیتی بود و با فرار از شکست خانگی در واپسین دقایق، به تساوی یک - یک بسنده کرد.در این مسابقه کلچی ایهاناچو در دقیقه 63 روباه‌ها را پیش انداخت، اما تنها سه دقیقه بعد فِرِد گل تساوی را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. شاگردان رالف رانگنیک اگرچه از شکست خانگی گریختند، اما ضربه‌ای بزرگ به شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا زدند ،چرا که با نتیجه سی‌امین بازی فصل‌شان نتوانستند از تاتنهام رده پنجمی که 29 بازی انجام داده و مانند شیاطین سرخ 51 امتیازی است، سبقت بگیرند و در رده ششم باقی ماندند.

پیروزی سخت رئال مادرید با درخشش کورتوآ

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگای اسپانیا مقابل سلتاویگو قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد.در این مسابقه کریم بنزما در دقایق 19 و 69 از روی نقطه پنالتی توانست برای رئال گلزنی کند. این در حالی است که بنزما در دقیقه 64 هم یک پنالتی را برای تیمش از دست داد. تک گل سلتاویگو را هم نولیتو در دقیقه 53 به ثمر رساند.

دهمین برد پیاپی لیورپول در لیگ جزیره

هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس بعدازظهر امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه آنفیلد پیگیری شد. در این بازی تیم‌های لیورپول و واتفورد به مصاف هم رفتند که در پایان، لیورپول با نتیجه 2 بر صفر میهمانش را شکست داد و به بیست و دومین برد خود در فصل جاری دست یافت. ستاره این دیدار دیوگو ژوتا، مهاجم پرتغالی لیورپول بود که در دقیقه 22 گل اول را به ثمر رساند و یک پنالتی نیز در دقیقه 89 برای تیمش گرفت تا فیبینیو آن را تبدیل به گل دوم کند. لیورپول با این پیروزی 72 امتیازی شد .

منچسترسیتی در خانه برنلی به برتری 2 بر صفر رسید. دی بروینه در دقیقه 5 و گوندوگان در دقیقه 25 گلزنی کردند تا من‌سیتی با 73 امتیاز و یک امتیاز بیشتر از لیورپول صدر جدول را از این تیم پس بگیرد.

در یکی دیگر از مسابقات این هفته چلسی در خانه خود با نتیجه 4 بر یک مغلوب برنتفورد شد.

پیروزی بایرلورکوزن و بایرن مونیخ

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا با نتیجه 4 بر یک میزبان خود فرایبورگ را شکست داد. گورتزکا در دقیقه 58, گرنابری در دقیقه 73, کومان در دقیقه 82 و سابیتزر در دقیقه 6+90 برای بایرن مونیخ و پترسوندر دقیقه 63 برای فرایبورگ گل زدند. بایرن مونیخ با این پیروزی با 66 امتیاز به صدرنشینی‌اش ادامه داد. 

بایرن لورکوزن هم در دیداری که سردار آزمون از دقیقه 65 برای این تیم به میدان رفت 2 بر یک هرتابرلین را برد.

بوروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل میهمان خود لایپزیش با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد. لایپزیش با گل‌های کنراد لایمر در دقایق 21 و 30 و کریستوفر انکونکو در دقیقه 57 از حریف خود پیش افتاد. دورتموند در دقیقه 84 توسط دونیل مالن یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد اما تنها دو دقیقه بعد دنی اولمو بازیکن اسپانیایی تیم میهمان دوباره اختلاف دو تیم را به سه گل افزایش داد و چهارمین گل لایپزیش را به ثمر رساند. به این ترتیب هفتمین شکست فصل شاگردان مارکو رز رقم خورد تا آنها 57 امتیازی بمانند و با توجه به پیروزی بایرن مونیخ صدرنشین در دیداری که ساعاتی قبل از این مسابقه برگزار شده بود، فاصله دورتموندی‌ها با صدر جدول به 9 امتیاز افزایش پیدا کرد.

چلسی برنتفورد ادوارد مندی

چلسی برنتفورد کریستین اریکسن روملو لوکاکو

منچسترسیتی برنلی

منچسترسیتی برنلی

منچسترسیتی برنلی

پپ گواردیولا

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

بایرلورکوزن

لیورپول دیگو ژوتا

لیورپول دیگو ژوتا

لیورپول واتفورد محمد صلاح سادیو مانه

لیورپول واتفورد محمد صلاح

لیورپول واتفورد رابرتسون

*

*

دیدگاه تان را بنویسید