جی پلاس

اقدام نسنجیده فدراسیون فوتبال؛ بازی تدارکاتی عجیب برای ایران!

فدراسیون فوتبال ایران بازی با کامرون و سنگال را به عنوان دیدار تدارکاتی قبل از جام جهانی در نظر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با 8 برد از 10 بازی خود در انتخابی جام جهانی، به عنوان صدرنشین گروه به قطر صعود کند. ایران با قرار گرفتن در سید سوم مسابقات حالا آماده قرعه کشی مسابقات و شناخت هم گروه های خود است.

این در حالی است که مطمئنا شاگردان اسکوچیچ، برای موفقیت در مسابقات پیش رو و داشتن نیم نگاهی به صعود از دور گروهی، باید در مسیر قطر بازی های تدارکاتی مناسبی را برگزار کنند تا بتوانند مقابل رقبای خود به موفقیت برسند.

مطمئنا در شرایط فعلی که فدراسیون دچار شرایطی برزخی شده و با سرپرست اداره می شود، انجام بازی های تدارکاتی نیاز به مدیریتی صحیح دارد و این در حالی است که ایران قصد دارد با سنگال یا کامرون بازی کند.

حمید استیلی نیز درباره حریفان تدارکاتی تیم ملی گفت: قرار است اگر تیم پرو به قطر برگردد در ماه می با ما بازی کند. این تیم در اسپانیا اردو و یک بازی دارد. نیوزلند هم همینطور، با این دو تیم خیلی نزدیک است که به مرحله نهایی برسیم. سنگال هم قول دادند که بعد از قرعه کشی صحبت‌های نهایی را انجام بدهیم.

به گفته نیما نکیسا فدراسیون فوتبال ایران درخواست بازی با کامرون را داده اما طرف مقابل هنوز پاسخی نداده که به نظر می رسد منتظر قرعه کشی مسابقات هستند تا در صورت هم گروهی با ایران به این موضوع پاسخ بدهند. البته این شرایط برای سنگال وجود ندارد چرا که آن ها در کنار ایران، در سید سوم قرار دارند و نمی توانند در یک گروه باشند اما حضور کامرون در سید چهارم، باعث شده تا این احتمال وجود داشته باشد که ایران و کامرون در یک گروه قرار بگیرند و مطمئنا کامرونی ها بعد از تعیین تکلیف گروه های هشت گانه جام جهانی، می توانند تصمیم بهتری نسبت به برگزاری بازی دوستانه با ایران، در مسیر جام جهانی داشته باشند.

اما سوال اینجاست که فدراسیون فوتبال بدون درنظرگرفتن همگروه ها و احتمالات چطور تصمیم به دادن چنین پیشنهادی گرفته است.

دیدگاه تان را بنویسید