قرعه سخت تیم ناشناخته اسپانیایی به مالکیت یک ایرانی

تیم ناشناخته خونتوود به مالکیت یک فرد ایرانی در دور دوم جام حذفی اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رقابت های کوپا دل ری وارد مرحله دوم خود شده و در همین راستا دقایقی پیش قرعه کشی این دور از مسابقات برگزار شد و تیم ها با رقبای خود آشنا شدند.

در بین مدعیان حاضر در این مرحله از مسابقات می‌توان به اتلتیکو مادرید اشاره کرد که باید به مصاف تیم ناشناخته آرنتریو برود. همچنین چند تیم لالیگایی دیگر به جز رئال مادرید و بارسلونا نیز در این مرحله از مسابقات حاضر هستند.

یکی از نکات جالب توجه در رابطه با این قرعه کشی به حریف تیم لالیگایی سویا مربوط می شود. جایی که شاگردان خورخه سمپائولی باید به مصاف تیم گمنام خوونتود بروند.

اما نکته ویژه در رابطه با این مسابقه به مالک تیم خوونتود برمی‌گردد. تیمی که در سطوح پایین فوتبال اسپانیا حضور دارد و مالکیت آن بر عهده یک فرد ایرانی به نام شهرام هوشفر است.

خوونتود در بازی قبلی خود شگفتی‌ساز شده و موفق شده بود در ضربات پنالتی تیم سابقا لالیگایی اوئسکا را شکست دهد. اما قطعاً آنها در مرحله دوم رقابت ها کار بسیار دشواری مقابل پر افتخار ترین تیم لیگ اروپا پیش رو خواهند داشت.

خوونتود

البته همواره در سال‌های گذشته کوپا دل ری محل رقم خوردن شگفتی های عجیب و غریبی بوده و حتی شاهد بوده ایم که دو تیم رئال مادرید و بارسلونا نیز مقابل حریفان گمنام خود به مشکل خورده و حتی حذف شده اند بنابراین خوونتود نیز ناامید نخواهد بود

دیدگاه تان را بنویسید