لیگ قهرمانان اروپا

میلان بعد از سال ها صعود کرد/ خداحافظی یوونتوس با شکست مقابل پاریس

میلان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، منچسترسیتی و میلان به پایان رسید. روسونری هم در کنار تیم‌های مطرح به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

در گروه E، میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه ۳-۰ از سد سالزبورگ گذشت. روسونری با گل‌های کرونیچ در دقیقه ۴۶ و ژیرو در دقایق ۱۴ و ۵۷ پیروز شد تا به مرحله بعد برسد. چلسی هم در دیدار همزمان مقابل دیناموزاگرب ۲-۱ برنده شد تا انتقام شکست بازی رفت را بگیرد. استرلینگ و زکریا در دقایق ۱۸ و ۳۰ دو گل چلسی را زدند و پتکوویچ در دقیقه ۷ برای دینامو گلزنی کرد. در این گروه چلسی با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد و میلان ۱۰ امتیاز هم در کنار این تیم به مرحله حذفی رسید. سالزبورگ با ۶ امتیاز به لیگ اروپا رفت و دیناموزاگرب با ۴ امتیاز آخر شد.

در گروه G، منچسترسیتی در آخرین بازی‌اش مقابل سویا ۳-۱ پیروز شد. در این دیدار برای سیتی، لوئیس، آلوارس و محرز در دقایق ۵۲، ۷۳ و ۸۳ گل زدند. میر در دقیقه ۳۱ تنها گل آندلوسی‌ها را زد. دورتموند در بازی همزمان مقابل کپنهاگن تن به تساوی ۱-۱ داد. آزار برای زنبورها گل زد و برای تیم دانمارکی هارالدسون در دقیقه ۴۱ گلزنی کرد. در این گروه منچسترسیتی ۱۴ امتیازی صدرنشین شد، دورتموند با ۹ امتیاز در رده دوم ایستاد و سویا ۵ امتیازی به لیگ اروپا رفت. کپنهاگن هم با ۳ امتیاز در رده آخر ایستاد.

در گروه H، در بازی تشریفاتی اما حیثیتی، یوونتوس نگون‌بخت مقابل پاری‌سن‌ژرمن باز هم شکست خورد و دوباره با نتیجه ۲-۱ این اتفاق رخ داد. برای پاری‌سن‌ژرمن در این بازی امباپه در دقیقه ۱۳ گل نخست را زد که بونوچی در دقیقه ۳۹ برای یووه آن را جبران کرد. اما مندش در دقیقه ۶۹ گل دوم و برتری پاریسی‌ها را به ثمر رساند. در بازی همزمان هم بنفیکا مقابل مکابی ۵-۱ پیروز شد. برای تیم پرتغالی راموس، موسی، گریمالدو، سیلوا و آرائوخو در دقایق ۲۰، ۵۹، ۶۹، ۷۳ و ۸۸ گل زدند و برای مکابی هم چری در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. در این گروه بنفیکا و پاری‌سن‌ژرمن با شرایط کاملاً مشابه و با ۱۴ امتیاز اول و دوم شدند. هردو تیم ۱۶ گل زده و ۷ گل خورده دارد و بازی‌های رودرروی‌شان هم ۱-۱ شده است. یوونتوس ۳ امتیازی با خوش‌شانسی به لیگ اروپا رفت. مکابی هم با ۳ امتیاز آخر شد.

 

منچسترسیتی

چلسب

لیونل مسی پاری سن ژرمن یوونتوس

دورتموند

میلان

میلان

دیدگاه تان را بنویسید