گزارش جی پلاس؛

منتخب جالب ترین تصاویر ورزشی هفته/ از سجده شکر ستاره لیورپول تا تقلید پسر رونالدو از پدرش!

چهره چهارتیم مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  با برگزاری دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهره چهارتیم نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شد.

تیم رم که در بازی رفت برابر بارسلونا با نتیجه 4 بر یک شکست خورده بود توانست در خانه خود 3 بر صفر صدرنشین لالیگا را از پیش رو بردارد و به دلیل گل زده در خانه حریف بارسلونای نامدار را حذف کند.

لیورپولی ها نیز که در خانه خود 3 بر صفر منچستر سیتی را شکست داده بودند ، در بازی برگشت و در دقایق ابتدایی گل خوردند اما در ادامه توانستند دو گل هم در خانه حریف بزنند و بازی برگشت را هم دو بر یک ببرند. شاگردان کلوپ در مجموع 5 بر یک صدرنشین لیگ جزیره را حذف کردند.

تیم فوتبال یوونتوس هم موفق شد در خانه مادریدی ها سه بر صفر پیش بیفتد تا دو تیم در مجموع به تساوی برسند امادر لحظات پایانی بازی داور انگلیسی روی واسکز خطای پنالتی اعلام کرد و رونالدو این توپ را وارد دروازه کرد.

بوفون نیز در صحنه اعلام پنالتی به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.

بایرن مونیخ هم برابر سویا به تساوی بدون گل رسید تا با پیروزی ۲ بر یک در بازی رفت راهی نیمه نهایی شود.

در لیگ برتر انگلیس هم این هفته دیدار مهمی میان منچستر یونایتد و منچستر سیتی برگزار شد که سیتی می توانست با برتری در این بازی در خانه خود قهرمانی اش در لیگ را جشن بگیرد. در حالی که شاگردان گواردیولا 2 بر صفر از همشهری خود پیش بودند پول پوگبا توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه هم استرلینگ گل پیروزی یونایتد را زد.

در این هفته هم چنین دربی مادرید برگزار شد و اتلتیکو مادرید در خانه رئال توانست این تیم را یک یک متوقف کند. از نکات جالب این بازی حضور جونیور فرزند رونالدو بعد از اتمام بازی در زمین بود که قیچی برگردان پدرش در دیدار برابر یوونتوس را تقلید کرد!

 

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

 

عکس

عکس

دیدگاه تان را بنویسید