در گفت و گو با جی پلاس؛

واکنش معنوی نژاد به قیاس او با رونالدو در ایتالیا

لژیونر ایرانی باشگاه والیبال ورونا درباره قیاسش با رونالدو واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید در بازی رفت این تیم برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا با ضربه قیچی گلی زیبا را وارد دروازه بوفون کرد که این گل واکنش و بازتاب های فراوانی در رسانه های جهان داشت.

 

محمد جواد معنوی نژاد

 

یکی از این واکنش ها مربوط به باشگاه والیبال ورونا ایتالیا بود!

این باشگاه در صفحه مجازی خود قیچی رونالدو را با پرش معنوی نژاد مقایسه کرد. محمد جواد معنوی نژاد بازیکن تیم ملی والیبال ایران در این فصل در باشگاه ورونا ایتالیا بازی می کند و در این مقایسه نشان داده شد که ارتفاع آبشار این بازیکن ایرانی 3 متر و 65 سانتی متر است. درواقع ضربه او یک متر و 22 سانتی متر بالاتر از تور والیبال بود.

 

محمد جواد معنوی نژاد

 

ارتفاع ضربه رونالدو نیز  ۲ متر و ۳۸ سانتی متر بود.

محمد جواد معنوی نژاد اما در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره این موضوع، اظهار کرد: در چندین روزنامه و سایت ایتالیایی این موضوع به همراه عکس آن منتشر شد. رسانه های شهر ورونا بیشتر از باقی شهرها به این موضوع پرداختند.

معنوی نژاد درباره اینکه یک بازیکن ایرانی با یک فوتبالیست پرتغالی که به نوعی رقیب (در جام جهانی فوتبال 2018) محسوب می شود مقایسه شده، نیز گفت: برای خود من این قیاس خیلی جالب بود که آبشار من با ضربه رونالدو بهترین بازیکن جهان مقایسه شد. به نظرم کار خلاقانه ای بود که از طرف صفحه باشگاه ورونا انجام شد.

 

محمد جواد معنوی نژاد

 

بازیکن تیم ملی والیبال ایران درباره حضورش در اردوی تیم ملی هم، تصریح کرد: حضورم در ایران بستگی به پایان بازی هایم در ایتالیا دارد ولی به احتمال فراوان تا یک ماه آینده بازی ها به اتمام می رسد و در ادوها حاضر می شوم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید