لالیگا در شوک؛ حذف بارسا، اتلتیکو و سویا در دور گروهی لیگ قهرمانان!

در فاصله یک هفته مانده به اتمام دور گروهی لیگ قهرمانان، سه تیم اسپانیایی سویا، بارسلونا و اتلتیکو حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم های اسپانیایی سال کابوس واری را سپری کردند و سه تیم بارسلونا، اتلتیکو مادرید و سویا در دور گروهی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. 

ورزش سه نوشت: بارسلونا و اتلتیکو مادرید از صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازماندند. بارسلونا که قبل از شروع بازی برابر بایرن و به دلیل پیروزی اینتر برابر ویکتوریا پلژن، از حذف خود مطمئن شده بود، در نوکمپ برابر بایرن با سه گل شکست خورد. از گروه بارسا تیم های بایرن و اینتر راهی دور بعد شدند.

الکلاسیکو بارسلونا روبرت لواندوفسکی

در متروپولیتانوی مادرید نیز اتلتیکو میزبان بایرلورکوزن بود و برای امیدوار ماندن به صعود باید برنده می شد اما در نهایت با تساوی 2-2 متوقف شد. در این بازی یانیک کاراسکو یک پنالتی را در دقیقه پایانی از دست داد. در نهایت کلاب بروژ و پورتو راهی دور بعد شدند و اتلتیکو برای رفتن به لیگ اروپا باید در هفته پایانی پورتو را شکست دهد.

شکست اتلتیکو مادرید

شب گذشته نیز سویا از صعود به یک هشتم نهایی بازمانده بود. سویا با وجود برتری 3-0 برابر کپنهاگن شانس صعود را از دست داد و تیم های سیتی و دورتموند بالا رفتند.

منچسترسیتی سویا

به این ترتیب فقط رئال مادرید به عنوان تیمی اسپانیایی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی دو هفته پیش صعودش را قطعی کرده بود ولی برای صدرنشینی باید در هفته پایانی سلتیک را شکست دهد.

دیدگاه تان را بنویسید