لیگ قهرمانان اروپا| حذف بارسلونا با پیروزی اینتر و گام بلند پورتو برای صعود

اینتر میلان با پیروزی پرگل مقابل ویکتوریا پلژن صعود خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد و حذف بارسا از این قطعی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار زودتر از سایر بازی ها برگزار شد که اینتر و پورتو با نتایج مشابه 4 بر صفر رقبای خود را از پیش رو برداشتند.در نتیجه این بازی ها اینتر توانست صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کند و در عوض بارسلونا در آستانه دیدار با بایرن مونیخ از این مسابقات کنار رفت. 

اینتر 4 - ویکتوریا پلژن صفر

اینتر میلان که برای صعود به مرحله بعد نیازمند کسب یک پیروزی بود، مهمان نه چندان شناخته شده خود را با چهار گل مغلوب کرد تا به ماموریت خود در دور گروهی خاتمه دهد. با این نتیجه امیدهای بارسلونا برای بقا در مسابقات پرپر شد. 

با این پیروزی اینتر 10 امتیازی شد و حتی اگر در بازی پایانی شکست بخورد و بارسلونا دو دیدار بعدی خود را هم پیروزی شود، به علت برتری اینتر در بازی رو در رو با بارسلونا، باز هم شاگردان ژاوی نمی توانستند صعود کنند. 

هنریک میختاریان، ادین ژکو (دوبار) و روملو لوکاکو برای اینتر گلزنی کردند. 

کلوب بروژ صفر - پورتو 4

پورتو به مصاف کلوب‌بروژ رفت و با درخشش ستاره کشورمان به برتری 4 بر صفر رسید و یک قدم به صعود نزدیک‌تر شد. 

در این بازی مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و آمار درخشان 2 گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.

گل‌های پورتو را طارمی (2) ، اوانیلسون و استاکیو به ثمر رساندند.

با این برد پورتو 9 امتیازی شد تا در یک قدمی صعود به مرحله حذفی قرار گیرد. بایرلورکوزن به همراه سردار آزمون نیز با این برد پورتو از رسیدن به مرحله حذفی بازماند تا از ساعت 22:30 برای راه‌یابی به لیگ اروپا با اتلتیکو مبارزه کند. 

اگر در بازی لورکوزن و اتلتیکو ، شاگردان سیمئونه موفق به برد نشوند، این پورتو خواهد بود که به همراه کلوب بروژ راهی مرحله حذفی خواهد شد.

اینتر ویکتوریا پلژن

اینتر ویکتوریا پلژن

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی پورتو

دیدگاه تان را بنویسید