بزرگان لالیگا در راه لیگ اروپا! + عکس

به جز رئال مادرید که در شب شکست مقابل لایپزیش توانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، سه تیم بزرگ لالیگا در آستانه حذف از این رقابت ها و حضور در لیگ اروپا قرار دارند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نمایندگان لالیگا در لیگ قهرمانان اروپا، فصل تیره و تاری را در این بازی ها تجربه می کنند و احتمالا سه تیم بزرگ اسپانیا راهی لیگ اروپا خواهند شد تا یکی از ضعیف ترین نتایج این کشور را ثبت کنند. 

اروپایی‌ها و به خصوص انگلیسی ها برای تحقیر و تمسخر لالیگا که در طول یک دهه گذشته بر فوتبال این قاه سلطه داشته و چند وقتی است دچار افت شده از عنوان "لیگ کشاورزها" استفاده می‌کنند.

سال گذشته که رئال مادرید و ویارئال توانستند در دور رفت نیمه نهایی لیورپول و سیتی را زمین گیر کنند، کاریکاتوری از سوی ویارئال منتشر شد که یک تراکتور را در حال عبور از فوتبال اروپا نشان می داد. این کاریکاتور جوابی به تمسخر انگلیسی ها بود که لالیگا را لیگ کشاورزها می دانند.

وقتی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با قهرمانی رئال مادرید با عبور از چلسی، سیتی و لیورپول تکمیل شد، لالیگایی ها جواب دندان شکنی برای تیم های انگلیسی داشتند. 

با شروع فصل جدید، نتایج تیم های لالیگایی به شکل عجیبی در راستای کنایه های تیم های انگلیسی بوده است. بارسلونا، اتلتیکو مادرید و سویا در این فصل در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند. 

رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی است که در شبی که مقابل لایپزیش در سنتیاگو برنابئو باخت، به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. 

سه تیم دیگر یعنی بارسلونا، اتلتیکو و سویا به احتمال بسیار راهی لیگ اروپا خواهند شد که یک عملکرد فاجعه بار برای تیم های اسپانیایی خواهد بود. 

لالیگا

دیدگاه تان را بنویسید