خنجر بایرن به قلب بارسلونا در نوکمپ

بارسلونا که پیش از این حذفش از لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده بود در خانه مقابل بایرن مونیخ شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا بارسلونای حذف شده در خانه میزبان بایرن مونیخ بود که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود آلمانی ها به پایان رسید.

در گروه A، لیورپول در آمستردام مقابل آژاکس ۳-۰ پیروز شد. برای قرمزهای مرسی‌ساید، صلاح، نونیس و الیوت در دقایق ۴۲، ۴۹ و ۵۲ گل زدند. در دیگر دیدار این گروه ناپولی صدرنشین با نتیجه ۳-۰ از سد رنجرز گذشت. سیمئونه در دقایق ۱۱ و ۱۶ و اوستیگارد در دقیقه ۸۰ برای پارتنوپی گلزنی کردند. در این گروه ناپولی با ۱۵، لیورپول با ۱۲، آژاکس با ۳ و رنجرز بدون امتیاز اول تا چهارم هستند. در صورتی که لیورپول با اختلاف بیش از ۳ گل در بازی پایانی ناپولی را ببرد، صدرنشین خواهد شد.

در گروه B، نبرد حساس اتلتیکومادرید و بایرلورکوزن با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. کاراسکو و دی‌پائول در دقایق ۲۲ و ۵۰ برای اتلتیکو میزبان گل زدند. گل‌های لورکوزن هم توسط دیابی و اودوی در دقایق ۹ و ۲۹ به ثبت رسید. در دقیقه ۹+۹۰ کاراسکو ضربه پنالتی‌اش را هدر داد تا مادریدی‌ها حذف شوند. با این تساوی، اتلتیکو و لورکوزن با ۵ و ۴ امتیاز سوم و چهارم شدند و کنار رفتند. بروژ و پورتو با ۱۰ و ۹ امتیاز به دور بعدی راه پیدا کردند.

در گروه C و در مهم‌ترین بازی که البته تشریفاتی شده بود، بایرن‌مونیخ برای ششمین مرتبه متوالی بارسلونا را شکست داد و این مرتبه بردشان با نتیجه ۳-۰ رقم خورد. مانه در دقیقه ۱۰ گل نخست بایرن را زد و سپس چوپوموتینگ در دقیقه ۳۱ فاصله را بیشتر کرد. در آخرین دقیقه نیمه نخست پنالتی بارسا توسط VAR رد شد تا لواندوفسکی این شانس را برای گلزنی از دست بدهد. نیمه دوم هم گنبری گلی زد که آن را هم VAR مردود کرد. تیرخلاص را هم پاوار در دقیقه ۵+۹۰ زد. در این گروه بایرن‌مونیخ ۱۵ امتیازی به‌عنوان صدرنشین صعود کرده، اینتر ۱۰ امتیاز هم با حضور در رده دوم به مرحله بعد رسیده. بارسلونا با ۴ امتیاز باید به لیگ اروپا برود و ویکتوریا بدون امتیاز آخر است.

در گروه D، در نبرد حساس تاتنهام و اسپورتینگ تساوی ۱-۱  نتیجه پایانی بود. بنتانکور دقیقه ۸۰ برای اسپرز گل زد تا گل دقیقه ۲۲ ادواردز را پاسخ داده باشد. در لحظات پایانی و در دقیقه ۵+۹۰ کین گل برتری تاتنهام را زد، اما VAR این گل را رد کرد و در پی اعتراض کونته سرمربی اسپرز اخراج شد. در دیگر بازی این گروه فرانکفورت با نتیجه ۲-۱ از سد مارسی گذشت. کامادا و موانی در دقایق ۳ و ۲۷ برای عقاب‌ها و گندوزی در دقیقه ۲۲ برای مارسی گل زدند. جدول این گروه به شکلی است که تاتنهام ۸ امتیاز، اسپورتینگ و فرانکفورت ۷ امتیازی و مارسی ۶ امتیازی همگی شانس صعود و حتی صدرنشینی را هم دارند.

 

بارسلونا صفر- بایرن مونیخ 3

آژاکس صفر- لیورپول 3

تاتنهام 1- اسپورتینگ 1

پورتو 4- بروژ صفر

اینتر 4- پلژن صفر

آینتراخت2- مارسی 2

اتلتیکومادرید 2- لورکوزن 2

ناپولی 3-رنجرز صفر

 

بارسلونا بایرن مونیخ هکتور بیرین گورتسکا

بارسلونا بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

بایرن مونیخ

لیورپول اندرو رابرتسون

لیورپول آژاکس

دیدگاه تان را بنویسید