جی پلاس

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا| شکست مفتضحانه لیورپول در شب اخراج طارمی و هت تریک لواندوفسکی!

لیورپول در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا شکست سختی را تجربه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان اروپا لیورپول که در ورزشگاه دیگو مارادونا مهمان ناپولی بود با نتیجه سنگین ۴-۱ شکست خورد. نیمه نخست پارتنوپی ۲ پنالتی گرفت که اولی را زیلینسکی دقیقه ۵ گل کرد و دومی را اوسیمن دقیقه ۱۸ هدر داد. آنگیسا در دقیقه ۳۱، سیمئونه در دقیقه ۴۴ و زیلینسکی در دقیقه ۴۷ دیگر گل‌های ناپولی را زدند. دیاس در دقیقه ۴۹ تنها گل لیورپول را زد. آژاکس هم با نتیجه ۴-۰ از سد رنجرز گذشت. برای قهرمان هلند، آلوارس، برخوایس، کودوس و برخواین در دقایق ۱۷، ۳۲، ۳۳ و ۸۰ گل زدند.

در گروه B، در ورزشگاه واندامتروپولیتانو اتلتیکومادرید مقابل پورتو با نتیجه ۲-۱ برنده شد. گل اول اتلتیکو را اِرموسو در دقیقه ۲+۹۰ به ثمر رساند، سپس دقیقه ۶+۹۰ اوریبه از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند، اما اتلتیکو باز هم دقیقه ۱۱+۹۰ گل زد تا میزبان برنده این دیدار باشد. این نتیجه در حالی رقم خورد که پورتو از دقیقه ۸۲ در پی اخراج مهدی طارمی ۱۰ نفره به کار ادامه داد. بایرلورکوزن در دیگر بازی این گروه مقابل کلوب‌بروژ با نتیجه ۱-۰ مغلوب شد. سیلا در دقیقه ۴۲ تنها گل بروژ را زد. سردار آزمون هم از دقیقه ۸۷ وارد ترکیب لورکوزن شد.

در گروه C و در مهم‌ترین بازی هم، اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا مقابل بایرن‌مونیخ تن به شکست ۲-۰ داد. بایرن‌مونیخ که تیم برتر این بازی بود و رقیبش را در بیشتر دقایق در زمین خودش حبس کرده بود، در دقایق ۲۵ و ۶۶ به گل رسید. اولی را سانه روی پاس عالی کیمیش در موقعیت تک‌به‌تک زد. دومی روی اشتباه دِآمبروسیو به ثمر رسید. دیگر بازی این گروه با کولاک بارسلونا و برتری ۵-۱ این تیم مقابل ویکتوریا پلزن تمام شد. لواندوفسکی در این دیدار هت‌تریک کرد و دقایق ۳۴، ۳+۴۵ و ۶۷ برای آبی‌اناری‌ها گل زد. دقیقه ۱۳ کسیه و دقیقه ۷۱ تورس دیگر گل‌های بارسا را زدند. سیکورا در دقیقه ۴۴ تنها گل تیم چکی را به ثمر رساند.

در گروه D، تاتنهام در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل مارسی ۲-۰ برنده شد. در این بازی برای تیم کونته، ریچارلیسون در دقایق ۷۶ و ۸۱ گل زد تا اسپرز به اولین سه امتیاز دست پیدا کند. در دیگر دیدار این گروه فرانکفورت قهرمان فصل قبل لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ ۳-۰ شکست خورد. ادواردز، ترینکائو و سانتوس در دقایق ۶۵، ۶۷ و ۸۲ بردی سفید و سبزهای پرتغالی گل زدند.

دیدگاه تان را بنویسید