لواندوفسکی از مدعیان جام جهانی می گوید

لواندوفسکی باردیگر آرژانتین را جزو بخت های اصلی جام جهانی عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی و کاپیتان تیم لهستان، در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ در گفت‌وگو با نشریه  مارکا و درمورد حضور تیم ملی لهستان، در قطر، اظهار داشت: این چالشی بزرگ برای ما در گروهی بسیار سخت است. هر بازی سخت است. در جام جهانی مهم است که بدانید چطور می‌خواهید بازی کنید. برای هر کسی که در این مقطع فصل به قطر می‌آید، چالشی بزرگ است. ما باید برایش آماده شویم. باید از دقیقه اول مبارزه کنیم و برای‌مان مهم نباشد که اوضاع چگونه پیش می‌رود. باید بهترینِ خود را نمایش دهیم.

مهاجم بارسا درخصوص تیم‌های مدعی جام جهانی گفت: فکر می‌کنم آرژانتین به همراه لیونل مسی یکی از بخت‌های کسب جام است. آن‌ها در ۳۰ بازی گذشته شکست نخورده‌اند. بسیار خوب بازی می‌کنند و یک تیم خیلی خوب و با برنامه هستند. اسپانیا هم با اینکه بازیکنان جوان زیادی دارد یکی از مدعیان است. آن‌ها می‌توانند به نیمه‌نهایی یا فینال برسند اما در جام جهانی چیزهای بیشتری نیاز است. باید خوش‌شانس باشید و در مسیر درست در زمان مناسب حرکت کنید.

لواندوفسکی افزود: هانسی فلیک مربی فوق‌العاده‌ای است که آلمانی‌ها همراه با او می‌توانند در جام جهانی به چیزهای زیادی برسند. این مساله به مصدومیت‌ها هم بستگی دارد. آلمان مصدومان زیادی دارد. این تیم، مربی و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد. مطمئناً می توانند تا نیمه‌نهایی برسند. 

وی در مورد تقابل اسپانیا و آلمان در مرحله گروهی عنوان کرد: فکر می‌کنم این دو تیم از گروه خود صعود کنند. بار بعدی که اسپانیا ممکن است به آلمان بخورد، بازی نهایی است.

کاپیتان تیم ملی لهستان درخصوص تغییر مربی این تیم در میانه بازی‌های مقدماتی و جایگزینی چسلاو میخنیویچ با پائولو سوسا، گفت: هر کدام از آن‌ها تفکرات و ایده‌های متفاوت داشتند. با برنامه‌های مربی جدید، می‌دانیم که در جام جهانی آماده خواهیم بود و یک حریف سرسخت برای همه هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید