آخرین وضعیت پرونده ویلموتس و اتفاقات مشهد

داوود پرهیزکاری پس از دیدار دوستانه تیم ملی ایران، توضیحاتی را درباره مسائل مختلف پیرامون فدراسیون فوتبال ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، داوود پرهیزکار سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پس از دیدار دوستانه تیم ملی ایران و نیکاراگوئه اظهار داشت: به نظر من این یک بازی تدارکاتی خوب قبل از حضور تیم ملی در قطر بود و یک محک جدی برای بازیکنانی که در لیگ زحمت می‌کشند محسوب می‌شد و دست مربیان را باز گذاشت تا اگر بازیکنی جا مانده و مستحق این است که در تیم ملی حضور داشته باشد، پیدا کنند.

او درباره مصدومیت امید ابراهیمی در این دیدار گفت: متاسفانه شاید تنها ایراد بازی‌های تدارکاتی این باید که در آستانه مسابقات بزرگ جام جهانی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. امیدوارم این مصدومیت جدی نباشد و اگر این بازیکن در ارنج اصلی تیم ملی بود، بتواند حضور داشته باشد.

پرهیزکاری درباره پاسخ فدراسیون به نامه فیفا در خصوص اتفاقات مشهد عنوان کرد: سوالاتی کردند و پاسخ داده شد و فعلا بازخوردی ارسال نشده که ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط پرداختی‌ به مارک ویلموتس و اینکه آیا فدراسیون قصد پرداخت پول به این سرمربی را دارد توضیح داد: این مسئله فرآیندهای حقوقی‌ای دارد که باید طی شود و زمانی که نتیجه نهایی برسد پرداخت هم خواهد شد.

وی در خصوص جلسه با شستا بیان کرد: این موضوع را بخش حقوقی پیگیری می‌کند و هنوز گزارش نهایی آن نیامده است.

او درباره دلیل سفر مهدی تاج به قطر گفت: جلسه‌ای بوده که رییس فدراسیون را دعوت کردند؛ این جلسه یک روزه بوده و صبح رفته‌اند و تا شب هم برمی‌گردند و موضوع آن هم درباره جام جهانی بوده است.

پرهیزکاری درباره آخرین اظهارات تاج درباره اولویت نداشتن تیم امید و انتخاب فرقانی به عنوان سرپرست این تیم، پیش از انتخاب سرمربی گفت: این سوال را باید از خود آقای تاج بپرسید. مطمئنا اینطور نیست که تیم ملی امید اهمیت نداشته باشد اما با توجه به اینکه فرصت کمی از حضور این گروه جدید در فدراسیون فوتبال می‌گذرد، شاید اولویت فدراسیون، تیم ملی فوتبال کشور باشد و حتما پس از مسابقات جام جهانی برای این مسئله هم برنامه‌ریزی خواهد شد.

او درباره عدم انتخاب سرمربی و انتخاب سرپرست گفت: این را از خودشان سوال کنید؛ شاید بهتر بتوانند پاسخ بدهد.

پرهیزکاری در پاسخ به اینکه آیا در این موضوع با او مشورت شده است گفت: خیر؛ من نظری ندادم.

وی درباره تعداد افرادی که از فدراسیون به قطر سفر خواهند کرد عنوان کرد: تعداد بسیار کم است.

پرهیزکاری در پایان در پاسخ به اینکه آیا خودش هم مسافر قطر خواهد بود گفت: فعلا اینجا خدمت شما هستم و اگر کارها جمع و جور شود، شاید رفتم.

 

دیدگاه تان را بنویسید