مهدی تاج: هر روز ممکن است یک مسئله‌ای برای تیم ملی ایجاد شود/ هم من نگرانم؛ هم کی روش!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما هر روز با کی‌روش جلسه داریم. هم ایشان و هم من نگرانی‌هایی داریم. تیم ملی یک موجود زنده است و هر روز ممکن است یک مسئله‌ای برایش ایجاد شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی تاج پس از پایان مراسم بدرقه و رونمایی از تیم ملی گفت: الحمدالله برنامه خوبی بود. به هر جهت یک برنامه‌ای بود که باید اتفاق می‌افتاد. امیدواریم تیم ملی در این شرایط بتواند بهترین نتایج را رقم زند. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود. امروز بازیکنان خوبی در این مراسم حضور داشتند. ما لژیونرها را نداشتیم چون امشب بازی دارند. ان‌شاءالله در قطر به تیم ملی می‌پیوندند.

وی ادامه داد: تولید کننده لباس تیم ملی داخلی است. این موضوع هم به دستور مقام معظم رهبری که تاکید کرده بودند که از تولید داخلی استفاده شود، پیگیری شد. یک پیراهن دیگر هم منتشر شده بود که 2 یوز مقابل هم ایستاده بودند که اساسا پیراهن تیم ملی نبود. این پیراهن توسط فدراسیون تکذیب و کاملا حذف شد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ما هر روز با کی‌روش جلسه داریم. هم او و هم من نگرانی‌هایی داریم. تیم ملی یک موجود زنده است و هر روز ممکن است یک مسئله‌ای برایش ایجاد شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید