تاج می خواست سوپرجام را به فتح الله زاده بدهد؟!

مهدی تاج به ناراحتی مسئولان نساجی مبنی بر اینکه او گفته آمده تا جام را به فتح الله زاده بدهد واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی تاج در حاشیه مراسم اهدای جام سوپرجام به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: سازمان لیگ باید از قبل هماهنگی‌های لازم را داشته باشد، ولی اگر حرفی را زد باید پای اجرایش بایستد. من هم این را گفتم که اگر حرفی را زدید، باید اجرا کنید. زمین خوب بود و همه امکانات فراهم. در هر صورت به سازمان لیگ و کمیته داوران هم گفتم؛ اگر حرفی زده شد باید سنجیده گفته شود، ولی اگر گفته شد باید عملی شود.

وی در واکنش به این موضوع که فوتبال ایران به یک زمین خوب احتیاج دارد، گفت: ایجاد و بازسازی ورزشگاه برعهده فدراسیون فوتبال نیست. هر چند در روند آماده‌سازی تیم ملی و اعزام‌ها بعضی از مسئولیت‌ها که برعهده ما نیست را برعهده گرفتیم، چون تیم ملی ماست. خوشبختانه کشور الان به نفع جام جهانی و تیم ملی کمک می‌کند. برای بازسازی ورزشگاه‌ها هم باید این اتفاق بیفتد. به طور مثال در ماجرای VAR که تصویب کردیم و گفتیم اگر باشگاهی امکانات VAR را نصب نکند باید در زمین بی‌طرف بازی کند. اگر یادتان باشد ما زمانی که در فدراسیون بودیم دو ورزشگاه را تجهیز کردیم و گفتیم باید همه استادیوم‌ها VIP و نور داشته باشند و هر باشگاهی که نداشت در زمین دیگر بازی می‌کرد و دیدید که همه ورزشگاه‌های‌شان را اصلاح کردند. دقیقاً همان کاری که کنفدراسیون آسیا با ما می‌کند و باید همان کار ملاک عمل فدراسیون فوتبال باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به سؤالی درباره اینکه او پیش از بازی به فتح‌الله‌زاده گفته بود که آمده است تا جام را بگیرد و به او بدهد و همین موضوع باعث ناراحتی تیم نساجی شده است، تصریح کرد: من یادم نمی‌آید!

تاج در پاسخ به این پرسش که «بزرگترین دغدغه فدراسیون در آستانه جام جهانی چیست؟»، توضیح داد: فدراسیون باید خودش را برای رویداد مهم آماده کند. تمام اولویت‌های فدراسیون و ورزش کشور جام جهانی شده است. همه هم در این راستا قدم برمی‌دارند. آخرین بازی‌ها نیز امروز برگزار شد و همه چیز برای جام جهانی آماده می‌شود.

وی در پایان گفت: هواداران با برنامه‌ریزی که انجام دادیم با فدراسیون کار می‌کنند، ولی سیستم خبرنگاران را ارشاد مدیریت می‌کند و ان‌شاءالله همه اعزام می‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید