ستاره منچسترسیتی عصبانی شد!

ستاره منچسترسیتی از انتقادهایی که نسبت به او وجود دارد، ابراز نارضایتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جک گریلیش از جمله بازیکنانی است که با قرار داد نجومی (۱۰۰ میلیون پوند) به تیم منچسترسیتی پیوست و قرار داد او یک رکورد تاریخی به شمار می‌رود. عملکرد او از روز نخست در ترکیب آبی‌ها زیر ذره‌بین است و همین موضوع انتقدها از نحوه کار کرد این ستاره انگلیسی را بیشتر می‌کند که ناراحتی‌های او را به همراه داشته است.

سایت گل نوشت: وقتی ارزش بازیکنی ۱۰۰ میلیون پوند باشد، همیشه زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد. این اتفاق دقیقا پس از انتقال رکوردشکن گریلیش از استون ویلا به منچسترسیتی رخ داده است. گریلیش از کارشناسان خواسته است تا از او دست بکشند.

اغلب حس می‌کنم که همان کاری را انجام می‌دهم که دیگر بازیکنان انجام می‌دهند ولی چون من آن کار را کرده‌ام، از آن حرف می‌زنند... این همان چیزی است که در مورد سونس گفتم؛ او همیشه حرفی برای گفتن در مورد من دارد. واکنش او چی بود؟ این که من انتقاد پذیر نیستیم.

امروز این طور شده است که اگر ما فوتبالیست‌ها به انتقادات واکنش نشان بدهیم، تصویری که از ما می‌سازند این است که ما انتقاد پذیر نیستیم. گاهی می‌خواهم به آن‌ها (رسانه‌های انگلیس) بگویم که دست از سر من بردارید و توجه‌تان را معطوف فرد دیگری کنید تا بتوانم روی بازی خودم تمرکز کنم.

دیدگاه تان را بنویسید