بیانیه منچسترسیتی نقطه مقابل ادعاهای تراکتور!

باشگاه منچسترسیتی بابت رفتار هواداران خود بعد از بازی مقابل استون ویلا از حریف و دروازه‌بانش عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای از تیم استون ویلا و دروازه‌بان این تیم عذرخواهی کرد.

بعد از پیروزی تیم منچسترسیتی مقابل استون ویلا که به قهرمانی این تیم منجر شد طرفداران تیم سیتی به زمین هجوم آوردند تا جشن قهرمانی به پا کنند.

در جریان حضور عده زیادی از هواداران درون زمین چمن که وضعیت آشفته‌ای را ایجاد کرده بود دروازه‌بان استون ویلا رابین اولسن مورد آسیب و ضربه تعدادی از افرادی که به زمین هجوم آورده بودند، قرار گرفت. ظاهراً این ضربه به پشت سر اولسن برخورد کرده و موجب آسیب‌دیدگی او شده است. موضوعی که در کنفرانس مطبوعاتی استیون جرارد سرمربی استون ویلا نیز به آن اشاره شد.

در واکنش به این اتفاق، باشگاه منچسترسیتی در شب قهرمانی تیمشان، بلافاصله بیانیه‌ای منتشر کردند: «منچسترسیتی عذرخواهی صمیمانه خود را از رابین اولسن دروازه‌بان استون ویلا که بعد از سوت پایان بازی با ورود هوادارن به زمین دچار آسیب شد، اعلام می‌کند. باشگاه تحقیقات فوری را در این زمینه آغاز کرده و زمانی که فرد متخلف شناسایی شود با جریمه و محرومیت طولانی مدت از حضور در ورزشگاه مواجه خواهد شد.»

واکنش باشگاه سیتی به این اتفاق می تواند یک درس آموزنده برای فوتبال ایران باشد. جایی که هیچ کس هیچ چیزی را گردن نمی گیرد و همه دیگران را مقصر قلمداد می کنند. از جمله در مساله مربوط به بازی نیمه تمام پرسپولیس و تراکتور که تیم میزبان با وجود جو افتضاحی که در ورزشگاه وجود داشت و یکی از تاریک ترین شب های فوتبال ایران را رقم زد، هیچ تقصیری را متوجه خود ندانست.

 

دیدگاه تان را بنویسید