حمایت ستاره سیتی از غول نروژی

جک گریلیش معتقد است که هالند با سیتی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جک گریلیش ستاره گران قیمت تیم فوتبال منچسترسیتی و بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا، در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌ها به حمایت از ارلینگ هالند فوق ستاره نروژی این تیم پرداخت و معتقد است که این بازیکن جوان به موفقیت‌های بزرگی با سیتی دست خواهد یافت. 

دیلی میل نوشت: ارلینگ هالند با انتظارات زیادی به منچسترسیتی آورده شد. با این حال، به نظر نمی رسد که خود بازیکن نروژی با توجه به هزینه های نقل و انتقالات هم تیمی هایش این فشار را احساس کند.

گریلیش که یک سال پیش استون ویلا را با ۱۰۰ میلیون پوند به مقصد سیتی ترک کرد گفت: هالند به من گفت که با نصف قیمت من به سیتی آمده است بنابراین هیچ فشاری روی من وجود ندارد. طبق ادعای رسانه های انگلیسی، من سیتی باید برای هالند مبلغی معادل ۷۵ میلیون یورو به بوروسیا دورتموند بپردازد.

گریلیش در ادامه گفت: البته انتظارات همیشه بالا خواهد بود. بازی در سیتی آسان نیست اما امروزه باید بتوانید با فشارها کنار بیایید. حدس می زنم اگر او یک فرصت یا چیزی را از دست بدهد، مردم همیشه در مورد آن خواهند گفت. من خودم به این چیزها عادت کرده‌ام.

او هیچ شکی ندارد که هالند با سیتیزن ها موفق خواهد شد. ستاره انگیسی در این مورد گفت: ارلینگ در تمرینات تاثیر خوبی داشته و زمانی که به بهترین سطح آمادگی خود برسد، غیرقابل توقف خواهد بود.

آگوئرو بین هواداران منچسترسیتی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. او با زدن ۲۵۷ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی است و اکنون هالند به دنبال رسیدن به سطح او است.

هالند رکورد خیره‌کننده ۸۶ گل در ۸۹ بازی برای دورتموند را ثبت کرد و حالا در سیتی حضور دارد.

آمار او در سطح لیگ قهرمانان اروپا با ۲۳ گل در تنها ۱۹ بازی برای سالزبورگ و دورتموند بسیار چشم‌گیرتر است. سیتی در پنج فصل اخیر تحت هدایت پپ گواردیولا چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است اما در لیگ قهرمانان ناکام بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید