سیتی قهرمان فصل بعد لیگ انگلیس شد!

در یک پیش بینی رایانه‌ای،‌ تیم منچسترسیتی قهرمان فصل آینده لیگ برتر انگلیس شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طبق ادعای یک رسانه انگلیسی مسئولان سازمان لیگ بریتانیا با دادن یکسری داده‌ها از تیم‌های حاضر در مسابقات فصل آینده به یک رایانه، به صورت رایانه‌ای قهرمان فصل بعد این رقابت‌ها را پیش بینی کرده‌اند که در پایان، تیم منچسترسیتی بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ جزیره را به خود اختصاص داده است.

نشریه سان نوشت: یک ابررایانه براساس داده‌های موجود از عملکرد تیم‌ها در فصول اخیر و سایر معیارهایی که برای آن تعریف شده، پیش‌بینی کرده است که سال آینده در چنین روزهایی، این تیم منچسترسیتی خواهد بود که یک بار دیگر جام قهرمانی لیگ برتر را دریافت خواهد کرد.

طبق پیش‌بینی این ابررایانه فصل آینده چهار تیم بالای جدول که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهند کرد همان چهار تیمی خواهند بود که این فصل این چهار رده را به خودشان اختصاص دادند، یعنی منچسترسیتی، لیورپول، چلسی و تاتنهام. به این ترتیب طبق این پیش‌بینی هواداران منچستریونایتد باید یک فصل دیگر در انتظار دیدن تیم‌شان در لیگ قهرمانان بمانند چرا که شیاطین سرخ پنجم خواهند شد.

اتفاق مهم دیگری که توسط این ابررایانه پیش‌بینی شده است قرار گرفتن نیوکاسل در هفت رده بالای جدول به لطف سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این تیم توسط مالکان سعودی‌ آن است. در همین حال ابررایانه پیش‌بینی کرده است سه تیمی که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده‌‌اند، فولام، ناتینگهام فارست و بورنموث به ترتیب فصل آتی در رده‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم قرار خواهند گرفت و به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید