از نگاه PFA؛

صلاح بهترین بازیکن لیگ جزیره شد؛ فودن برترین بازیکن جوان+عکس

صلاح بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس از نگاه PFA شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برخلاف مسئولان لیگ برتر انگلیس که دی بروین از منچسترسیتی را بهترین بازیکن فصل این مسابقات معرفی کردند؛ اتحادیه بازیکنان حرفه ای ستاره مصری را برترین بازیکن فصل اعلام کرد.

با اعلام PFA (اتحادیه بازیکنان حرفه ای) محمد صلاح برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس انتخاب شد.

در طول تاریخ تنها 7 فوتبالیست مرد موفق شده‌اند 2 بار جایزه بهترین بازیکن سال را به خود اختصاص دهند. این هفت بازیکن علاوه بر صلاح، کریستیانو رونالدو، دی‌بروین، مارک هیوز‌، آلن شیرر‌، تیری آنری‌، و گرت بیل بوده‌اند.

محمد صلاح بعد از اعلام نامش به‌عنوان دریافت‌کننده این جایزه گفت: بردن هر جام و جایزه‌ای، چه فردی باشد و چه تیمی، هیمشه باعث افتخار است. این جایزه‌، جایزه بزرگی است و من از بردنش خوشحال و مفتخر هستم. شیرینی کسب این جایزه بیشتر از این جهت است که برنده‌اش با رای فوتبالیست‌ها انتخاب می‌شود. این جایزه تایید تلاش‌های یک فوتبالیست است. من در یک اتاق خانه‌ام محفظه مجزایی برای جام‌ها و جوایز دارم که حالا باید برای یک جایزه دیگر جای خالی باز کنم. همیشه به این جوایز با لذت نگاه می‌کنم و تصور می‌کنم چه جایزه‌ها و جام‌های دیگری قرار است به آنها اضافه شود.

photo_2022-06-09_23-18-09

فیل فودن به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر از نگاه PFA(اتحادیه بازیکنان حرفه ای) معرفی شد.

فودن بعد از دریافت جایزه خود از اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای گفت:" این جایزه برایم افتخار بزرگی است. به خصوص حالا که دو سال پیاپی برنده آن می‌شوم. این نشان می‌دهد در طول یک سال موفق شده‌ام عملکرد کم فراز و نشیبی داشته باشم. از اینکه دوباره صاحب این جایزه شده‌ام واقعا خوشحالم. بهترین بازیکنان دنیا هدفی جز این ندارند که در طول فصل فراز و نشیب نداشته باشند و در بالاترین سطح، فوتبال بازی کنند. من هم سعی کردم به این هدف برسم و تا جای ممکن به تیمم کمک کنم. خودم از عملکردی که در طول سال داشتم کاملا راضی هستم. امیدوارم در آینده بتوانم جایزه اصلی یعنی جایزه بهترین فوتبالیست سال را به‌دست بیاورم. ولی تا آن زمان باید با قدم‌های کوچک به جلو حرکت کنم و دائم در مسیر بهبود باشم. من همیشه عاشق جوایز فردی بوده‌ام. نگاه کردن به این جوایز نشان می‌دهد که چه مسیری را طی کرده‌ام.

جوایز PFA هر ساله با رای‌‌گیری از فوتبالیست‌های شاغل و بازنشسته عضو اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به بهترین‌های سال گذشته در فوتبال انگلیس اهدا می‌شود.

 

photo_2022-06-09_23-21-40

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید