جی پلاس

محمد صلاح؛ قربانی انتقام حساب نشده شد؟

محمد صلاح برای انتقام گرفتن پای به فینال لیگ قهرمانان گذاشت اما او در یکی از کم فروغ ترین شب های فوتبالش شکستی دیگر را تجربه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رئال مادرید برای چهاردمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و یکی از عجیب‌ترین قهرمانی‌ها را در شرایطی رقم زد که در تمام تقابل‌ها مراحل حذفی، کمترین شانس متعلق به شاگردان آنچلوتی بود. 

در کنار این قهرمانی‌، برای مادریدی‌ها، ناکام گذاشتن محمد صلاح تبدیل به ماموریتی بزرگ شده بود. وقتی رئال به فینال صعود کرد، محند صلاح توئیتی را منتشر و به وضوح از فرا رسیدن روز تسویه حساب سخت گفت. او در روزهای بعد ابراز امیدواری کرد که برای گرفتن انتقام به میدان می رود: «بله. ما در فینال (سال 2018) شکست خوردیم. روز غم‌انگیزی برای همه ما بود، اما زمان انتقام فرا رسیده است.»

او نه فقط به خاطر از دست دادن جام قهرمانی بلکه به خاطر مصدومیت به علت خطای راموس و از دست دادن زودهنگام بازی ناراحت بود و بارها تاکید کرد که به دنبال انتقام گرفتن است. 

صحبت‌های صلاح او را به مخاطب اصلی مادریدی‌هایی تبدیل کرد که می‌خواستند مشخصا او را برای دومین بار در تقابل رودررو ناکام بگذارند و این اتفاق رخ داد؛ صلاح که مهره تعیین کننده لیورپول بود، در طول بازی حضور کم فروغی داشت و نتوانست مانع شکست خوردن تیمش شود. 

قهرمانی چهاردهم مادرید با فرمول همیشگی رئال در مراحل حذفی یعنی درخشش کورتوا و استفاده از حداقل موقعیت‌ها رقم خورد ودر عوض خبری از کامبک نبود تا صلاح بیش از هر لیورپولی دیگری از این شکست مغموم و ناراحت باشد.  

به نظر می‌رسد مهاجم مصری لیورپول بیش از آنجه باید روی بازی خود تمرکز می‌کرد، دنبال انتقام گرفتن بود و بیان علنی این مسئله خودش را هم وارد جنگ روانی با رقیب کرد و تاوان آن را با شکست دوم مقابل رئال مادرید پرداخت.

دیدگاه تان را بنویسید