دروغ مصلحتی هم صلاح را خوشحال نکرد

شادمانی گل محمد صلاح یکی از کوتاه ترین خوشحالی های تاریخ فوتبال بوده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ گل محمد صلاح می توانست ارزشمندترین گل تاریخ زندگی او باشد، اگر کمی قبل از گل او همشهری ها در دیدار همزمان کامبک نزده بودند. صلاح بعد از گلی که به ثمر رساند شادمان از این که می تواند با این گل برتری و مهم تر از آن قهرمانی را به آنفیلدی ها هدیه بدهد، به سمت تماشاگران رفت و خوشحالی کرد اما...

صلاح و فیرمینیو پس از زدن گل برتری رو به تماشاگران کرده و نتیجه بازی سیتی را پرسیدند که یکی از هواداران حاضر در آنفیلد با انگشت هایش عدد 2 – 2 را به بازیکنان لیورپول نشان داد تا بدین صورت آنها روحیه خود را برای ادامه بازی از دست ندهند اما این در حالی بود که چند دقیقه پیش از گل ستاره مصری، سیتی به گل سوم نیز دست یافته بود و حتی کارگردان تلویزیونی نیز تصاویری از اشک و ناراحتی هواداران لیورپول را به نمایش گذاشت و این مسئله نشان از این داشت که آنها پیش افتادن منچستر سیتی مطلع شده اند.

هر چند صلاح از گل برتری تیم گواردیولا خبردار نشد اما همان دروغ مصلحتی هوادار لیورپول نیز باعث شد تا این بازیکن برای لحظاتی افسوس بخورد چرا که او نیز به خوبی می دانست تیم گورادیولا قادر خواهد بود در دقایق باقی مانده به گل برتری برسد که البته صلاح بی خبر از همه جا، از گل سوم رقیب خود بی اطلاع بود و کامبکی که او از آن بیم داشت، کمی قبل تر رخ داده بود. به این ترتیب شادمانی صلاح تنها لحظاتی دوام داشت و خیلی زود رنگ باخت. لیورپول در پایان فصل عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید