راز کامبک منچسترسیتی از زبان پپ؛ به رئال مادرید زنگ زدم!

گواردیولا در خصوص قهرمانی منچسترسیتی و چهارمین جام در 5 سال اخیر صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پپ گواردیولا پس از قهرمانی دراماتیک در لیگ برتر انگلیس گفت: ما افسانه‌ایم. ما افسانه ساختیم. ما در این کشور در 5 سال اخیر 4 بار قهرمان شدیم. این قهرمانی‌ها به خاطر این بچه‌هاست. این بچه‌ها بسیار خاص هستند. خاطرات آنها تا همیشه در یادها خواهد ماند. اولین قهرمانی 100 قهرمانی امتیاز، دومین در برایتون، سومی بدون حضور تماشاگر و حالا قهرمانی در کنار طرفدارانمان. چقدر زیباست.  امیدوارم فردا در شهر منچستر در کنار هواداران جشن بگیریم. خوشحالی کنیم. من سیگارم را خواهم آورد. نگران نباشید. این پسران امروز تاریخ ساختند. متاسفم ولی شما باید این را تایید کنید. این گروه از بازیکنان منچسترسیتی جادوانه شدند زیرا افتخاری بزرگ کسب کردند. افتخاری که به سختی بدست آمد.

پپ گواردیولا که تیمش در 5 دقیقه کامبکی بی‌نظیر به ثبت رساند، در خصوص این موضوع گفت: به رئال مادرید زنگ زدم و آنها به من توصیه کردند که چگونه در 5 دقیقه کامبک بزنند. ما می‌دانستیم که دیر یا زود لیورپول به ولوز گل می‌زند و باید برنده بازی شود. 4 قهرمانی در 5 سال. این شاید بهترین افتخاری باشد که در اینجا انجام داده‌ایم. تا سالیان سال به این موضوع افتخار خواهیم کرد. خیلی نزدیک بود تا جام قهرمانی را ببازیم. به باختن بیشتر نزدیک بودیم تا پیروزی ولی در انتها قهرمان شدیم.

او ادامه به تمجید از رقیب منچسترسیتی یعنی لیورپول پرداخت و گفت: " من هرگز در زندگی‌ام تیمی مانند لیورپول را ندیده‌ام. می‌دانم چقدر سخت است اما آنها به ما کمک می‌کنند فصل به فصل تیم بهتری باشیم. تبریک بزرگ به آنها."

در پایان بازی هواداران منچسترسیتی وارد زمین شدند و به اولسن دروازه‌بان استون ویلا نیز حمله کردند. گواردیولا ضمن ابراز تاسف بابت این موضوع گفت: "من به نمایندگی از باشگاه از اولسن و استون‌ویلا عذرخواهی می‌کنم و بابت این مسئله متاسفم. همیشه دشوار است که درک کنم چرا هواداران چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهند. امیدوارم کسانی که این کار را انجام داده‌اند؛ پیدا کرده و مجازات کنیم چرا که سزاوار آن هستند."

دیدگاه تان را بنویسید