روایتی از غربت گران‌ترین خرید تاریخ منچستر!

جک گریلیش، ستاره انگلیسی سیتی اعتراف کرد روزهای اولیه حضورش در منچسترسیتی بسیار سخت بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در تابستان سال گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی گران‌ترین انتقال تاریخ خود را نهایی کرد و با جک گریلیش، هافبک انگلیسی استون ویلا با رقم 100 میلیون یورو به توافق رسید. فصل اول حضور جک گریلیش چندان خوب نبود، اما حالا پس از انتقال رحیم استرلینگ به چلسی، سمت چپ احتمالا در اختیار او خواهد بود. حالا جک گریلیش در مصاحبه‌ای روزهای دشوار ابتدایی انتقال به منچسترسیتی را توصیف کرده است.

جک گریلیش گفت: "روز اول حضور من در تمرینات منچسترسیتی، بازیکنان انگلیسی تیم هنوز به اردو اضافه نشده بودند. من تنها دو نفر را واقعا می‌شناختم، گابریل ژسوس و برناردو سیلوا. آنهم دلیلش این بود که فصل گذشته و در بازی سیتی مقابل ویلا با آنها در زمین بحث داشتم. بنابراین مجبور شدم به سمت این دو بازیکن بروم و کمی با گابریل و برناردو احوال‌پرسی کنم. آن چند هفته اول، آمدن به این محیط جدید، کادر فنی جدید، زندگی در منچستر و ... همه چیز برای من تازگی داشت.

من در کمپ جدید قدم می‌زدم و واقعا هیچ کسی را نمی‌شناختم و در ادامه تلاش کردم با روش کاری سرمربی جدید، خودم را تطبیق بدهم و صادقانه بگویم که این کار برایم خیلی سخت بود. البته حالا که به گذشته نگاه می‌کنم این خاطرات دیگر برایم کم رنگ شده است. من تا به حال حتی برای یک‌بار هم با باشگاه جدیدی قرارداد نبسته بودم، تمام زندگی‌ام را در استون ویلا بودم و نمی‌دانستم در تیم جدید چه چیزی در انتظارم خواهد بود. من حتی نمی‌دانستم بازیکنان در تست پزشکی چه کاری انجام می‌دهند، زیرا هرگز چنین مرحله‌ای را سپری نکرده بودم."

 

دیدگاه تان را بنویسید