لواندوفسکی و حذف از لیگ قهرمانان به دست بایرن

روبرت لواندوفسکی با انگیزه اثبات توانایی های خود ار بایرن جدا و به بارسلونا ملحق شد اما او در دو تقابل با تیم سابقش کاملا ناکام بود و در نهایت جلوی چشم هم تیمی های خود از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لواندوفسکی جدایی پر سر و صدایی از بایرن مونیخ داشت تا خودش را به مدیران این تیم اثبات کند اما دست تقدیر این دو را در مسیر هم قرار داد و بایرن درس سختی را به این اسطوره داد!

ورزش سه نوشت: لواندوفسکی در دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ نتوانست کار خاصی انجام دهد و بدون اینکه گلی بزند، شاهد شکست تیمش بود.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و بارسلونا در نوکمپ هم با برتری مونیخی ها به اتمام رسید. سادیو مانه، بنجامین پاوارد و چوپوموتینگ گل های میهمان را به ثمر رساندند تا نتیجه 3-0 به سود بایرن به ثبت برسد. 

به این ترتیب روبرت لواندوفسکی نتوانست برابر تیم سابق خود گلزنی کند. ستاره لهستانی پس از کشمکش های بسیار در تابستان امسال از بایرن راهی بارسلونا شد تا چالشی جدید را تجربه کند. کمتر کسی تصور می کرد بارسا با لوا و دیگر خریدهای تابستانی خود حتی نتواند از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کند اما در نهایت بایرن و اینتر تیم های صعود کننده بودند.

بارسلونا بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

پس از قرعه کشی دور گروهی بسیاری منتظر رویارویی لواندوفسکی و بایرن بودند ولی ستاره لهستانی نتوانست در دو بازی رفت و برگشت کاری از پیش ببرد. حاصل کار لواندوفسکی در این دو بازی 9 شوت بود که دو تای‌شان داخل چارچوب بود. او دو شانس خوب گلزنی را نیز از دست داد و نتوانست گلی به ثمر برساند. لوا در مجموع 172 دقیقه نیز در میدان بود. گل‌های مورد انتظار لوا(XG) هم 1.28 بود. او امشب در دقیقه 82 جای خود را به پابلو توره داد. چالش بعدی لواندوفسکی گلزنی برای بارسا در لیگ اروپاست!

روبرت لواندوفسکی

دیدگاه تان را بنویسید