ژاوی به در خروج بارسلونا نزدیک شد؟

نتایج ضعیف ژاوی در بارسلونا تردیدها درباره ادامه همکاری با این سرمربی را افزایش داده و احتمال اخراج او از این تیم افزایش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ژاوی در دومین سال سرمربیگری خود در بارسلونا که با سرمایه گذاری هنگفتی همراه بود، موفق به کسب نتایج لازم نشد و بارسلونا برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. این مساله تردیدها درباره موفقیت او در این تیم را افزایش داده است. 

ایسنا نوشت: آبی اناری ها در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ که در نوکمپ برگزار شد با سه گل شکست خوردند تا از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان بازمانند. تیم ژاوی در ۵ بازی که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت سه بار شکست را تجربه کرد و تنها یک بار به پیروزی دست پیدا کرد که آن هم برابر ویکتوریا پلژن بود.

ژاوی هرناندس

برنامه ال چیرینگیتو اسپانیا اعلام کرد که یکی از مدیران باشگاه به هیئت مدیره پیشنهاد اخراج ژاوی را داده است و حتی اسم جایگزین او را هم به آنها معرفی کرده است.

طبق اعلام این برنامه ورزشی هیات مدیره باشگاه بارسلونا اخراج ژاوی را بررسی خواهد کرد.

آبی اناری ها با هدایت ژاوی بازیکنان خوبی را در فصل نقل و  انتقالات تابستانی جذب کردند با این حال تیم حذف تلخ و زود هنگامی از لیگ قهرمانان اروپا داشت البته تیم ژاوی در لالیگا نتایج بهتری کسب کرده است و در ۱۱ بازی ۹ پیروزی را به دست آورده است و تنها یک شکست و یک تساوی در کارنامه دارد اما این تیم در لالیگا هم کار بسیار سختی برای قهرمانی دارد چرا که رئال بسیار آماده و سرحال است و در ۱۱ بازی ۱۰ پیروزی و تنها یک تساوی در کارنامه دارد.

ژاوی: فصل بدی نداشتیم!

ژاوی بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان با شکست مقابل بایرن مونیخ گفت: پیام من برای همه دوست‌داران بارسا اتحاد است. فصل هنوز تمام نشده و هرچند این یک ناکامی بزرگ است ولی لالیگا، سوپرجام اسپانیا، لیگ اروپا و جام حذفی را داریم. حذف شدیم ولی در مجموع فصل بدی نداشته‌ایم و این نمی‌تواند فاجعه باشد.

دیدگاه تان را بنویسید