اعتراف لواندوفسکی با کنایه به بایرن!

ستاره لهستانی بارسلونا گفت: رسیدن به توپ طلا در بارسا، راحت‌تر از بایرن مونیخ است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بارسلونا در دومین بازی خود از دور رفت لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 2 بر صفر برابر بایرن مونیخ شکست خورد و این در حالی بود که رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی سابق بایرن که اکنون لباس بارسا را به تن می‌کند، موقعیت‌های خوبی را در این بازی از دست داد تا مورد نقد برخی رسانه‌ها و هواداران قرار بگیرد.

مهاجم لهستانی درباره این اتفاق گفت: «صادقانه باید بگویم که از بازگشت به مونیخ و بازی در آلیانز آرنا خوشحال نبودم. از نظر احساسی، این بازی برایم مانند هیچ بازی دیگری نبود چون ابعادی بسیار وسیع‌تر از فوتبال داشت.»

این ستاره لهستانی درباره شرایطش اظهار داشت: «من هشت سال را در مونیخ سپری کردم. صدها گل زدم. تمامی جام‌های ممکن را فتح کردم و ناگهان مجبور بودم جلوی هم تیمی‌ها و دوستانم بازی کنم. من انسان هستم و فراموش کردن این خاطرات برایم ممکن نیست. من دوست داشتم که فراموش کنم اما سوالاتی مدام در ذهنم ایجاد می‌شد.»

او درباره عدم موفقیتش برای گلزنی در این بازی اضافه کرد:« از نظر احساسی، این سخت‌ترین بازی تمام عمرم بود. می‌خواستم گل بزنم اما حسی در درونم اجازه نمی‌داد. فراموش کردن هشت سال در عرض چند هفته غیرممکن است اما حالا من از آن دوران عبور کرده‌ام.»

این بازیکن با اشاره به شکست بارسا در این دیدار ادامه داد: «ما نباید شکست می‌خوریم. ما باید برنده می‌شدیم یا حداقل مساوی می‌کردیم. اگر بازی 2-4 یا 2-5 به سود ما تمام می‌شد، هیچکس نمی‌توانست اعتراضی داشته باشد. بازی با بایرن به درسی برای ما تبدیل شد. پیش از بازی انتظار نداشتیم که بتوانیم سبک‌مان را پیاده و موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. این بازی نشان داد که ما قابلیت انجام این کار را داریم و می‌توانیم در دیدارهای دشوار موقعیت خلق کنیم. درست است که اشتباهاتی داشتیم اما من تکرار می‌کنم که این بازی نشان داد توانایی زیادی داریم.»

فوق ستاره لهستانی درباره شانس خود برای کسب توپ طلا با بارسلونا نیز گفت: «شما می‌دانید باشگاه بارسلونا در تاریخ کسب جایزه توپ طلا بیشترین سهم را دارد و از این حیث رکورددار است. بدون شک با بارسلونا کسب توپ طلا راحت تر از بایرن مونیخ است.»

دیدگاه تان را بنویسید