واکنش «کان» به خنده‌های جنجالی: بارسا را مسخره نکرده‌ام!

مدیر باشگاه بایرن مونیخ گفت: خنده‌های من بخاطر عجایب فوتبالی بود نه برای مسخره کردن بارسلونا.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل پیش رو شب گذشته (پنج‌شنبه) برگزار شد که بار دیگر تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ طبق روال سال‌های گذشته با یکدیگر روبه رو شدند تا این قرعه واکنش‌های رسانه‌ای زیادی به همراه داشته باشد. ضمن اینکه خنده‌های «اولیور کان» مدیر باشگاه بایرن‌مونیخ نیز از‌ جمله موضوعاتی بود که جنجال ساز شد تا او نسبت به این ماجرا واکنش نشان دهد.ا

اشپورت آینس نوشت: هنگامی که مشخص شد بارسلونا قرار است با بایرن مونیخ روبرو شود، دوربین‌های تلویزیونی خنده اولیور کان مدیر عامل بایرن مونیخ را شکار کردند که این باعث به وجود آمدن برخی حواشی شد.

در همین حین، برخی مطبوعات اسپانیایی نیز به شدت از اولیور کان بابت این کارش انتقاد کرده‌اند و از او خشمگین شده‌اند. برای مثال نشریه اسپورت با تیتر «کان بارسلونا را مسخره می‌کند» نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در این‌باره نوشت:

«اولیور کان وقتی دید بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بارسلونا برود، نمی‌توانست جلوی خوشحالی خود را بگیرد و واکنش این مدیر آلمانی با پوزخندی بزرگ توسط دوربین‌های تلویزیونی ثبت شد. این یک واکنش غیر عادی از سوی یک مدیر که در مراسم قرعه کشی شرکت می‌کرد، بود. جایی که احترام گذاشتن، امری عادی است.»

حال پس از به وجود آمدن این حواشی و واکنش تند نشریات اسپانیایی، اولیور کان در این‌باره صحبت کرده و تعبیر رسانه‌ها از لبخندش را یک سوء تفاهم دانسته است. کان در مصاحبه با بیلد گفت: این برداشت واقعا اشتباه است.

کان در ادامه افزود: روبرت لواندوفسکی همین چند هفته پیش از بایرن مونیخ برای پیوستن به بارسلونا جدا شد و حالا قرعه کشی، ما را در مرحله گروهی با یکدیگر روبرو می‌کند. من به چنین عجایبی در فوتبال لبخند زدم. برای روبرت و بارسلونا نهایت احترام را قائلم. این بازی‌ها جشنی برای هواداران هر دو تیم و به طور کلی برای هواداران فوتبال خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید