واکنش ناگلزمن به هم‌گروهی بایرن و بارسا

سرمربی تیم بایرن مونیخ، نسب به هم گروهی شاگردانش با بارسلونا در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شب گذشته مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در پایان، گروه C با توجه به حضور بارسلونا، بایرن مونیخ و اینتر در آن به عنوان گروه مرگ مسابقات معرفی شد تا ناگلزمن نیز نسبت به این ماجرا واکنش دهد.

یولیان ناگلزمان سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در واکنش به همگروهی شاگردانش با تیم‌‌های بارسلونا، اینتر و ویکتوریا پلژن جمهوری چک در گروه C، گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا گفت: در گروه سنگین و پرچالشی قرار گرفتیم که باید از همان اولین روز شروع مسابقات برای آن کاملاً آماده باشیم و این کاری است که ما انجام خواهیم داد.

ناگلزمان افزود: در این گروه اینتری قرار دارد که یک بار دیگر ترکیب خود را تقویت کرده است. این باشگاه پیش از این هم در رقابت‌های بین‌المللی افتخارات فراوانی کسب کرده است. بارسلونا هم که خُب شرایطش مشخص است و همه داستان رفتن لواندوفسکی به این تیم را می‌دانند. من امیدوارم که برابر این تیم بتوانیم نتایجی را که در سال‌های گذشته کسب کرده‌ایم، تکرار کنیم. ویکتوریا پلژن؟ آنها قهرمان چک هستند که به نوبه خودش دستاورد قابل توجهی است.

مصاف بایرن مونیخ با بارسلونا روبرت لواندوفسکی را خیلی زود به خانه تیمی برمی‌گرداند که تابستان امسال با اصرار فراوان و علیرغم میل مدیرانش از آن جدا شد تا به کاتالونیا برود.

دیدگاه تان را بنویسید