جی پلاس؛

واکنش رسانه های جهان به حذف کاتالان ها| تکمیل آگهی ترحیم؛ ناک اوت بارسلونا!

رسانه های جهان به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا پرداختند و به شدت از عملکرد ضعیت تیم کاتالانی انتقاد کردند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، فرشته مقدم: معجزه ای در کار نبود. بارسلونا در آلیانتس آره‌نا با سه گل مغلوب بایرن مونیخ شد و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. آبی اناری ها با توجه به پیروزی بنفیکا به رتبه سوم جدول سقوط کردند و اکنون باید در لیگ اروپا رقابت کنند. ناکامی تیم کاتالانی به تیتر اصلی رسانه های جهان تبدیل شد. 

مارکا، نشریه مادریدی عملکرد ضعیف تیم بارسا را نشانه گرفت و تیتر زد: "این بارسلونا به لیگ اروپا تعلق دارد" بایرن مونیخ چند بازیکن مهم خود از جمله جاشوا کیمیش، لئون گورتسکا، سرژ گنبری و لوکاس ارناندز را در اختیار نداشت اما حتی نتوانست تیم آلمانی را تحت فشار قرار دهد. 

موندو دپورتیوو، رسانه کاتالانی تیتر زد: "شکست تلخ دیگری بارسلونا را به لیگ اروپا فرستاد" و در ادامه نوشت: "آبی اناری ها با وجود شروع خوبی که داشتند در ادامه نتواستند این روند را حفظ کنند. بازیکنان به اندازه کافی باتجربه نبودند‌ و هنوز خیلی مانده است تا با بزرگان بتوانند رقابت کنند. ژاوی باید خیلی با این بازیکنان کار کند."

اسپورت دیگر نشریه کاتالانی نوشت: "بارسا به لیگ اروپا رفت" این روزنامه به تسلیم شدن تیم ژاوی ارناندس برابر بایرن اشاره کرد و در ادامه نوشت: "آخرین باری که آبی اناری ها در دومین رقابت اروپایی (لیگ اروپا) حضور داشتند به فصل ۰۴-۲۰۰۳ بر می گردد که در یک هشتم نهایی حذف شدند." 

آس اسپانیا با اشاره به سطح پایین بارسلونا نوشت: " آبی اناری ها حتی شانس معجزه هم نداشتند. دوباره برابر بایرن شکست خوردند. تیم آلمانی به دنبال پیروزی بود بدون اینکه حریفش را تحقیر کند." 

ال پائیس دیگر نشریه اسپانیایی تیتر زد: "بارسا از لیگ قهرمانان حذف شد" این سایت نوشت: "آخرین باری که بارسا نتوانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند ۲۱ سال پیش بود. بایرن مانند بازی رفت تیم برتر بود و  نتیجه مشابه نوکمپ را تکرار کرد." 

دیلی میل، رسانه انگلیسی با اشاره به حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان نوشت: "آبی اناری ها برابر بایرن که تیم برتر میدان بود کاری نتوانستند انجام دهند و راهی لیگ اروپا شدند. حتی خوش بین ترین هواداران کاتالانی هم به قهرمانی این تیم در لیگ اروپا امیدوار نیست. قرار بود  بارسلونا گل بزند اما این کار را بایرن انجام داد."

گاردین دیگر نشریه انگلیسی تیتر زد: "بایرن مونیخ و سانه، بارسلونا را به لیگ اروپا پس فرستادند" این روزنامه نوشت: "روزهای خوش به پایان رسیدند. بارسلونا اکنون تیم لیگ اروپا است و این عملکرد ضعیف زیر بارش برف مونیخ تاییدی بود بر موضوعی که مدت ها قبل از آن آگاه بودیم." 

اکیپ فرانسه نوشت: "بارسلونا هیچ کاری نکرد" و در ادامه افزود: "به گفته ژاوی آبی اناری ها به دنبال تاریخ سازی در آلمان بودند اما آن ها کاری نتوانستند بکنند حتی برابر تیمی که از لحاظ دفاعی خیلی خوب نیست." 

اوله آرژانتین از تیتر "دوران پس از مسی" استفاده کرد و نوشت: "بارسلونا بیرون از لیگ قهرمانان" این روزنامه حذف آبی اناری ها را به این شکل توصیف کرد: "آخرین بخش ستون آگهی ترحیم تکمیل شد. این موضوع به رمان گابریل گارسیا مارکس مربوط نیست بلکه شرایط ترسناکی است که بارسلونا از چند دقیقه پیش در حال تجربه اش است. چهارشنبه کاتالانی ها بین بایرن و بنفیکا ناک اوت شدند‌. آن ها سه گل دریافت کردند و بنفیکا در خانه پیروز شد." 

گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا حذف بارسلونا را یک درام دانست و نوشت: "بایرن کاملا تیم برتر بود و به آسانی پیروز شد. ناکامی آبی اناری ها یکی از بدترین اتفاق های چند سال اخیر این باشگاه بود‌."

کیکر، نشریه آلمانی به عملکرد عالی بایرن اشاره کرد و نوشت: "باوارایی ها اجازه ندادند بارسا در لیگ قهرمانان بماند. آن ها امتیاز کامل را در مرحله گروهی گرفتند و با پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا را از این رقابت ها بیرون کردند."

دیدگاه تان را بنویسید