گزارش جی پلاس از هفته پایانی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا

کامبک منچستریونایتد در شب پیروزی پرگل بایرن مونیخ و چلسی/ زنیت با آزمون به یووه باخت+ عکس و ویدیوی گل ها

در هفته پایانی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد با کامبک دیدنی 3 بر 2 آتالانتا را برد و بایرن مونیخ و چلسی هم مقابل حریفانشان به برتری پرگل دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با برگزاری هشت دیدار دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید که بایرن مونیخ، لیورپول، آژاکس و یوونتوس هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سرگذاشتند.

بنفیکا صفر - بایرن مونیخ 4

بازی  تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل در جریان بود و مانوئل نویر که بازی شماره 100 خود در لیگ قهرمانان را پشت سر می گذاشت چند موقعیت خوب را از تیم پرتغالی گرفت، اما به یک باره ورق برگشت و باوارایی ها باز هم در 14 دقیقه طوفان به پا کردند و 4 گل به ثمر رساندند. گل های بایرن را سانه 70، اورتون (گل به خودی 80) و لواندوفسکی 82 و سانه 84 به ثمر رساندند.

یانگ بویز یک- ویارئال 4

گل های این مسابقه را یرمی پینو 6 و جرارد مورتو 16، آبرتو مورنو 88 و چوکووئزه 90 برای ویارئال و الیا 77 برای یانگ بویز به ثمر رساندند.

منچستر یونایتد 3 - آتالانتا 2

شیاطین سرخ در این بازی و در نیمه اول با دو گل از آتالانتا عقب افتادند اما در نیمه دوم منچستری ها متحول شدند و توانستند ضمن جبران گل های خورده، گل پیروزی بخش خود را توسط کریس رونالدو در دقیقه 81 به ثمر برساند تا فوق ستاره پرتغالی بار دیگر فرشته نجات منچستر شود. گل های این جدال را پاسالیچ 15 و دمیرال 28 برای آتالانتا و رشفورد 53، مگوایر 75 و کریس رونالدو 81 برای منچستر یونایتد زدند.

سالزبورگ 3 - ولفسبورگ یک

تیم اتریشی در شرایطی که بازی با تساوی در جریان بود موفق شد گل های برتری خود را مقابل نماینده آلمان به ثمر برساند تا با این پیروزی 7 امتیازی شود و در صدر گروه بایستد. آدمی 3، اوکافور 65 و 77 برای سالزبورگ و انمچا 15 برای ولفسبورگ گل زدند.

چلسی 4- مالمو صفر

در این دیدار آبی های لندن بازی راحتی را پشت سر گذاشتند اما خبر بد مصدومیت لوکاکو و ورنر بود که باعث شد تعویض شوند. کریستینسن 9، جورجینیو (21 و 57-پنالتی )، هاورتز  48 گلزنی کردند.

زنیت صفر - یوونتوس یک

در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی در ابتدا نیمکت نشین بود و از دقیقه 61 به جای دزوبا به میدان رفت. بازی دو تیم تا دقایق پایانی با تساوی پیگیری می شد اما کولوسفکی موفق شد در دقیقه 86 گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

اسپارتاک 3- لسترسیتی 4

از گروه C، اسپارتاک روسیه در مسکو میزبان لسترسیتی بود و با نتیجه 4 بر 3 متحمل شکست شد. در این بازی داکا بازیکن اهل کشور زامبیا لستر سیتی موفق به ثبت 4 گل در دقایق (45، 48، 54 و 78) شد تا درخشش خیره کننده ای از خود به نمایش بگذارد. گل های اسپارتاک هم توسط سوبولوف 11 و 86 و لارسن 44 زده شد.

بارسلونا یک- دیناموکیف صفر

بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان دیناموکیف بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. آبی اناری ها در شرایطی به این برد کم گل دست یافتند که این فرصت را داشتند تا گل های بیشتری بزنند اما در نهایت اولین 3 امتیاز خود در این فصل را پس از دو باخت متوالی کسب کردند و به نوعی یک مدافع برای آن ها طلسم شکنی کرد. تک گل این بازی را پیکه در دقیقه 36 به ثمر رساند.

 

هفته سومتیمنتیجهنتیجهتیم
بشیکتاش 1 4 اسپورتینگ
بروژ 1 5 منچسترسیتی
شاختار ۰ ۵ رئال مادرید
پاری سن ژرمن ۳ ۲ لایپزیش
اتلتیکومادرید ۲ ۳ لیورپول
اینتر ۳ ۱ شریف
آژاکس ۴ ۰ دورتموند
پورتو ۱ ۰ میلان
سالزبورگ 3 1 ولفسبورگ
بارسلونا 1 0 دیناموکیف
لیل 0 0 سویا
منچستریونایتد 3 2 آتالانتا
زنیت 0 1 یوونتوس
بنفیکا 0 4 بایرن مونیخ
چلسی 4 0 مالمو
یانگ بویز 1 4 ویارئال

 

 

برنامه و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا فصل 22-2021 +جدول

 

ویدیوی گل ها

 

 

عکس های لیگ قهرمانان اروپا

 

بایرن مونیخ بنفیکا

بایرن مونیخ بنفیکا

بایرن مونیخ بنفیکا

بایرن مونیخ بنفیکا

آتالانتا منچستریونایتد

آتالانتا منچستریونایتد برونو فرناندس

آتالانتا منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

آتالانتا منچستریونایتد

آتالانتا منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

چلسی مالمو جورجینیو

چلسی مالمو لوکاکو

چلسی مالمو جورجینیو

چلسی مالمو تیمو ورنر

بارسلونا دیناموکیف جرارد پیکه

بارسلونا دیناموکیف جرارد پیکه

بارسلونا دیناموکیف رونالد کومان

بارسلونا دیناموکیف ممفیس دپای

اسپارتاک مسکو لسترسیتی کسپر اشمایکل

اسپارتاک مسکو لسترسیتی

 

دیدگاه تان را بنویسید