هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا

حذف بارسلونا از مرحله گروهى و حضور در لیگ اروپا!/ چلسی جای خود را به یووه داد + عکس و ویدیوی گل سردار

هفته نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دومین شب با شکست سنگین بارسلونا همراه بود و شاگردان ژاوی هرناندس راهی لیگ اروپا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد که در مهمترین بازی بارسلونا در دیدار دشوار مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و با توجه به پیروزی بنفیکا، آبی و اناری ها در رتبه سوم گروه قرار گرفتند و از صعود به مرحله بعد بازماندند تا بازی های خود را در لیگ اروپا دنبال کنند. همچنین بنفیکا با نتیجه دو بر صفر دیناموکیف را شکست داد و با هشت امتیاز و بعد از بایرن مونیخ راهی مرحله بعد شد.

گل‌های بازی بایرن مونیخ - باسلونا

گل اول بایرن مونیخ به بارسلونا توسط توماس مولر در دقیقه 34

گل اول بایرن مونیخ به بارسلونا توسط سانه در دقیقه 42

گل سوم بایرن مونیخ به بارسلونا توسط موسیالا در دقیقه 62

سالزبورگ یک - صفر سویا

شاگردان لوپتگی در سویا با شکست مقابل نماینده اتریش از راهیابی به مرحله بعد بازماندند و راه یابی به لیگ اروپا شدند تا مانند سال های گذشته به تلاش خود برای کسب جام در این مسابقات ادامه دهند. در دیگر بازی این گروه هم لیل فرانسه با نتیجه 3 بر یک والفسبورگ را شکست داد. به این ترتیب از این گروه سالزبورگ بعد از لیل صعود کرد تا این دو تیم هم در مرحله بعد حضور داشته باشند.

یوونتوس یک - مالمو صفر

در دیگر دیدار یوونتوس در تورین میزبان مالمو بود و با یک گل به برتری دست یافت. تک گل این بازی را مویزه کین در دقیقه 18 به ثمر رساند. یوونتوس با این پیروزی 15 امتیازی شد و با توجه به توقف چلسی به عنوان تیم اول و صدرنشین به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا رسید. مالمو که پیش از این از دور مسابقات کنار رفته بود با همان یک امتیاز قعرنشین باقی ماند.

زنیت 3 _ چلسی 3

در یکی از مهمترین بازی ها، زنیت روسیه در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی بود که این بازی جذاب با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.‌تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی در این بازی عملکرد درخشانی داشت و موفق به ثبت 2 گل شد و یک پاس گل هم داد. ورنر در دقیقه 2 موفق به گلزنی شد تا سریع ترین گل این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر برساند. گل دوم چلسی توسط لوکاکو در دقیقه 62 زده شد. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت موفق شد گل دوم تیمش را به زیبایی در دقیقه 41 به ثمر برساند. گل اول زنیت هم توسط کلادینهو در دقیقه 38 زده شده بود. در نهایت ورنر موفق شد با حرکتی دیدنی و زیبا در دقیقه 85 گل برتری تیمش را به ثمر برساند. البته این پایان کار نبود و اوزدوئف در دقیقه 3+90 توانست با شوتی دیدنی و سهمگین بازی را مساوی کند. مهاجم ایرانی که در این بازی عمکلرد درخشانی داشت و می توانست گل های دیگر هم به ثمر برساند اما کپا مانع گلزنی او شد و در نهایت سردار در دقیقه 79 به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا بالاجبار زمین بازی را ترک کرد.

گل سردار آزمون به چلسی

 

منچستر یونایتد یک - یانگ بویز یک

شیاطین سرخ در شبی که انگیزه ای برای پیروزی نداشتند در خانه مقابل نماینده سوئیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند. میسون گرینوود در دقیقه 9 برای تیمش گلزنی کرد. از این گروه منچستر صعود کرده اما تکلیف تیم دوم به فردا موکول شد که آتالانتا و ویارئال برای صعود به مرحله بعد تلاش خواهند کرد.

لغو بازی ویارئال و آتالانتا به علت بارش برف

به دلیل بارش شدید برف، دیدار آتالانتا و ویارئال  برگزار  نشد و سرنوشت تیم دوم گروه F به پنجشنبه شب کشیده شد.

بارش برف شدید و لغو بازی آتالانتا و ویارئال

 

یوونتوس مالمو

یوونتوس مالمو

یوونتوس مالمو

زنیت چلسی سردار آزمون

زنیت چلسی سردار آزمون

نتایج نهایی دیدار های امشب لیگ قهرمانان اروپا

photo_2021-12-09_01-32-32

دیدگاه تان را بنویسید