ژاوی: لیگ قهرمانان تمام شد؛ باید به لالیگا فکر کرد/ بوسکتس: کار بارسلونا برای صعود سخت شد

سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که تیمش با تساوی مقابل اینترمیلان عملا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بارسلونا در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا و در خانه مقابل اینتر میلان به شکل غیر منتظره ای متوقف شد و با این اتفاق در معرض حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفت. 

ورزش سه نوشت: بارسلونا دیشب در نوکمپ برابر اینتر با تساوی 3-3 متوقف شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد. بارسا باید برنده می شد تا شانس صعودش زنده بماند اما اکنون اگر اینتر یکی از دو بازی بعدی خود را ببرد، بارسا راهی لیگ اروپا خواهد شد.

ژاوی هرناندس

ژاوی هرناندز، مربی بارسا، در نشست خبری پس از بازی گفت:«ارزیابی من از بازی منفی است و باید بگویم که تا به اینجا لیگ قهرمانان برای ما بسیار بی‌رحم سپری شده است. در نیمه دوم شانس های گلزنی زیادی به اینتر دادیم ولی نیمه اول عالی بودیم. گل اول اینتر روی اشتباه مسلم دفاعی ما بود. گل دوم نیز به همچنین. از بازی رفت برابر بایرن همه چیز بر ضد ما بوده است و در عین شایستگی نتوانسته ایم نتایج مطلوب را بگیریم. امشب باید حمله می کردیم، گل می زدیم و خوب دفاع می کردیم ولی در کارهای دفاعی اصلا خوب نبودیم. الان دیگر سرنوشت صعود به ما بستگی ندارد و کار بسیار سخت شد.»

ژاوی ادامه داد:«باید هر دو بازی بعدی را ببریم و امیدوار باشیم اینتر بیش از دو امتیاز از دو بازی آینده اش نگیرد. این بازی تمام شد و باید به ال‌کلاسیکو فکر کنیم. باید خوب ریکاوری کنیم. دیگر باید به لالیگا فکر کرد چون لیگ قهرمانان بسیار سخت شده است. در لالیگا بردهای متوالی کسب کرده ایم و صدرنشین هستیم. باید همین روند را در بازی برابر رئال نیز ادامه دهیم.»

ژاوی در پایان گفت:«فوتبال بازی اشتباهات است و باید اشتباهات را به حداقل رساند. خوب دفاع نکردیم و نمایش خوب نیمه اول را در نیمه دوم ندیدیم. برای اشتباهات‌مان تاوان سنگینی دادیم و روند بازی به سود اینتر شد. بازیکنانم همه توان‌شان را گذاشتند ولی نشد. نباید موقعیت‌های‌مان را خراب می کردیم و در مونیخ نیز آنقدر نزدیم تا بایرن دو گل زد. سال قبل به خاطر کیفیت پایین تیم نتوانستیم صعود کنیم ولی امسال دردناک تر است چون اگر صعود نکنیم، به خاطر اشتباهات فردی خودمان بوده است. 

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا، در پایان بازی گفت:«نیمه اول خوب بودیم و بر اینتر تسلط کامل داشتیم ولی گل تساوی اینتر(در دقیقه 50) معادلات را برهم زد. گل مساوی روحیه بازیکنان اینتر را بالا برد و برعکس، ما از لحاظ روحی متزلزل شدیم. این هفته ها به نظر می رسد با هر گلی که دریافت می کنیم، دچار آشفتگی می شویم. این یک بازی مرگ و زندگی بود ولی در نیمه دوم همه چیز برای ما بد پیش رفت.»

سرخیو بوسکتس

بوسکتس ادامه داد:«معتقدم به خاطر خریدهای خوب تابستانی، انتظارات از ما بسیار بیشتر بود ولی الان در آستانه حذف از لیگ قهرمانان هستیم. از لحاظ ریاضی هنوز شانس داریم ولی کار صعود بسیار سخت شده است. در کارهای دفاعی خوب نبودیم و این در لیگ قهرمانان غیر قابل بخشش است. افسوس چون فرصت خوبی در این بازی خانگی از دست رفت.»

دیدگاه تان را بنویسید