دلیل نمیکت نشینی هالند مشخص شد

سرمربی منچسترسیتی خستگی مفرط بازیکنان اصلی اش از جمله هالند را دلیل نیمکت نشینی ستاره هایش عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سیتی در دیدار خارج از خانه مقابل کپنهاگن دانمارک به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. گواردیولا در پایان بازی از تصمیم خود برای تغییر ترکیب اصلی تیمش و از جمله نیمکت نشین کردن ارلینگ هالند دفاع کرد و علت اصلی را خستگی بازیکنان تیمش اعلام کرد. او گفت تیمش عملا به مرحله بعدی صعود کرده و از عملکرد بازیکنان سیتی در مقابل کپنهاگن راضی است.

تغییر در ترکیب همیشی

خیلی از بازیکنان ما امروز از آغاز در ترکیب نبودند چون خسته شده بودند و خستگی هفته‌های اخیر واقعا اذیت‌شان می‌کرد. ارلینگ هالند بعد از بازی ساوتهمپتون حالش اصلا خوب نبود. فیل فودن هم مشکلاتی دارد. برناردو سیلوا هم دیروز به ما گفت که خیلی خسته است.

نیمکت‌نشینی ارلینگ هالند

ارلینگ در پایان بازی با ساوتهمپتون آنقدر خسته بود که واقعا نمی‌شد به او بازی داد. بچه‌های ما در این یکی دو روز هم نتوانستند آنطور که باید ریکاوری کنند. ارلینگ که دیروز شرایط بدنی خوبی نداشت هر چند امروز کمی بهتر بود ولی ما تصمیم گرفتیم ریسک نکنیم و او را به میدان نفرستیم.

پپ از تساوی با کپنهاگن راضی است؟

واقعا راضی هستم. از تیمی که در هر بازی با همه وجود تلاش می‌کنم خیلی راضی‌ام. ما در لیگ قهرمانان 10نفره بازی کردیم آن هم در مقابل حریفی فیزیکی و با قدرت بدنی بالا. ما فرصتهای اندکی در اختیار حریف گذاشتیم و از خیلی جهات واقعا خوب بودیم.

صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمان اروپا؟

روی کاغذ هنوز به مرحله بعدی صعود نکرده‌ایم. وقتی لیگ قهرمانان را شروع کردیم گفتم مهمترین هدف ما در وهله اول صعود از مرحله گروهی است. روی کاغذ هنوز صعود نکرده‌ایم ولی عملا خودمان را در مراحل حذفی می‌بینیم. تنها در یک صورت ممکن است صعود نکنیم؛ اگر در خانه خودمان به سویا 5-0 ببازیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید