طارمی و آزمون دشمن همدیگر می شوند!

تیم های پورتو و بایر لورکوزن که طارمی و آزمون، دو مهاجم تیم ملی ایران را در اختیار دارند، برای زنده نگه داشتن امیدهای خود در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی دنبال شد که در غیاب مهدی طارمی پورتو متحمل یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ خود شد و بایر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون توانست تیم بزرگ اتلتیکو مادرید را شکست دهد.

حال این دو مهاجم و تیم های پورتو و بایر لورکوزن در هفته سوم به مصاف هم خواهند رفت و پیروزی در این دیدار، می تواند امیدهای آن ها را افزایش دهد و یا باعث ناامیدی یکی از این تیم دو تیم برای صعود به مرحله بعد شود.

در جدول این گروه، کلوب بروژ بلژیک در عین ناباوری با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم های بایر لورکوزن و اتلتیکو مادرید با سه امتیاز در رتبه های بعدی هستند و پورتو بدون امتیاز قعر نشین است. 

با این اوصاف، پورتو برای زنده نگه داشتن امیدهای خود نیازمند کسب هر سه امتیاز جدال با بایر لورکوزن است و مهدی طارمی که در بازی اول اخراج و در بازی دوم غایب بود، انگیزه بسیار بالایی برای جبران اشتباه خود دارد تا تیمش را هم در چرخه رقابت حفظ کند. 

از سوی دیگر، بایر لورکوزن که در بوندس لیگا شرایط خوبی ندارد و در منطقه سقوط جا خوش کرده است، برای جبران وضعیت اسف بار خود در این فصل چشم به شکست دادن تیم قعرنشین گروه و چه بسا تصاحب صدرنشینی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. 

دیدار تیم های پورتو و بایر لورکوزن 12 مهر به میزبانی اژدها در پرتغال برگزار می شود و این امیدواری وجود دارد که سردار آزمون شانس بیشتری نسبت به بازی های گذشته به دست آورد و بتواند همراه با طارمی در زمین حضور داشته باشد تا همه ایرانی ها شاهدجدال دو مهاجم اصلی تیم ملی ایران باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید