جی پلاس؛

لیورپول و سیتی به هم رسیدند؛ لورکوزن با سردار پیروز شد/ پورتو، بواویشتا را برد اما نه طارمی بازی کرد، نه بیرانوند+ عکس

تیم های لیورپول و سیتی حریف یکدیگر در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف بواویشتا رفت و به برتری یک بر صفر رسید. در این بازی طارمی با اینکه در ترکیب اصلی حضور داشت ولی دقایقی پیش از آغاز بازی از لیست بازیکنان پورتو خط خورد زیرا تست کرونایش مثبت اعلام شد. او اکنون به قرنطینه رفته است.  از طرف دیگر، بیرانوند مثل هفته های پیش دوباره نیمکت نشین بود.  پورتو با این برد 73 امتیازی شد تا دوباره فاصله خود با اسپورتینگ را به 6 امتیاز افزایش دهد.

سردار از ابتدا بازی کرد اما گل نزد

در چارچوب هفته بیست و هفتم بوندس لیگای آلمان، تیم فوتبال لورکوزن به مصاف ولفسبورگ رفت و به برتری 2 بر صفر رسید. در این مسابقه، سردار آزمون برای اولین بار در ترکیب ثابت لورکوزن قرار گرفت. او البته نتوانست در گلزنی و گلسازی تیمش نقش داشته باشد. ستاره کشورمان در دقیقه 73 جای خود را به لوکاس آلاریو داد. 2گل لورکوزن را پائولینیو در دقایق 86 و 92 به ثمر رساند تا این تیم به بردی مهم دست یابد. لورکوزن اکنون با 48 امتیاز در رده سوم جای دارد. 

تساوی پونفرادینا با عابدزاده

در چارچوب هفته سی و دوم لیگ دسته دوم اسپانیا، پونفرادینا با حضور عابدزاده به مصاف ایبار رفت و به تساوی 2 بر 2 رسید. در این بازی عابدزاده 90 دقیقه در ترکیب پونفرادینا حضور داشت و توانست 2 مهار خوب به ثبت رساند. پونفرادینا با این تساوی 51 امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت.

سیتی و لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس

در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، منچسترسیتی مقابل میزبانش ساوتهمپتون ۴-۱ پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید. سیتی که گل نخست را در دقیقه ۱۲ توسط استرلینگ زد، دقیقه ۲+۴۵ با گل‌به‌خودی لاپورت بازی را مساوی شده دید. با این حال دبروینه در دقیقه ۶۲ از روی نقطه‌پنالتی گل دوم را زد و فودن و محرز هم در دقایق ۷۵ و ۷۸ گل‌های بعدی را به ثمر رساندند.

لیورپول به مصاف ناتینگهام فارست رفت و به برتری یک بر صفر رسید. تک گل لیورپول را دیگو ژوتا در دقیقه 78 به ثمر رساند.  شاگردان کلوپ با این گل راهی نیمه نهایی شدند تا با منچسترسیتی دیدار کنند.

برد پرگل تاتنهام مقابل وستهام

تاتنهام در چارچوب هفته سی ام به مصاف همشهری خود وستهام رفت و به برد پرگل 3 بر یک دست یافت. سون هئونگ مین در دقایق 24 و 88 و کورت زوما ( گل به خودی) در دقیقه 9 گل های تاتنهام را به ثمر رساندند. اسپرز با این برد 51 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. اکنون در جدول لیگ برتر انگلیس آرسنال با یک بازی کمتر و 54 امتیاز چهارم است و منچستریونایتد با 50 امتیاز در رده ششم جای دارد. این 3 تیم سعی دارند برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا نهایت توان خود را به کار گیرند تا به رده چهارم دست یابند. 

پیروزی رم و یوونتوس در سری A

در چارچوب هفته سی ام سری آ ایتالیا، رم مقابل لاتزیو قرار گرفت و به بردی پرگل دست یافت.  این دربی که به نام «دربی دلا کاپیتاله» مشهور است، با گل زودهنگام رم آغاز شد و این تیم توانست در ادامه کار نیز موفق ظاهر شود. گل های تیم مورینیو را تامی آبراهام در دقایق 1 و 22 و پیگرینی 40 به ثمر رساندند. دیدار رفت این 2 تیم با برد 3 بر 2 لاتزیو به پایان رسیده بود که می توان این برد را انتقام مورینیو از ساری دانست. رم با این برد 51 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد. لاتزیو با 49 امتیاز در رده ششم جای دارد. آتالانتا با 2 بازی کمتر و 48 امتیاز و فیورنتینا با یک بازی کمتر و 47 امتیاز در رده های هفتم و هشتم جای دارند. 

یوونتوس در ادامه موفقیت های خود به برتری 2 بر صفر مقابل سالرنیتانا دست یافت. گل اول را دیبالا در دقیقه 5 به ثمر رساند و ولاهوویچ در دقیقه 29 کار را تمام کرد.

 

لیورپول فارست

لیورپول فارست

لیورپول فارست

لیورپول فارست

سردار آزمون بایرلورکوزن

سردار آزمون بایرلورکوزن

سردار آزمون بایرلورکوزن

سردار آزمون بایرلورکوزن

سردار آزمون بایرلورکوزن

منچسترسیتی

منچسترسیتی

دیدگاه تان را بنویسید